جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی | pib10193
۱۳:۳۰:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ثباغ گفتم با افشای ب باز می کنند چون برنده مشخص شده اما قرار داد و چک و سفته که باید به بورس ارایه شود نشده است.اگر چه خریدار یک طلا فروش مرندی است و قطعا معامله تمام شده خواهد شد و بعد افشا الف و شناسایی سود سود ثباع تا 140 تومان می رود.یحتمل ثباغ امسال اراده کند 200 تومان می سازد.وقتی تجهیزات شهری که متعلق به شهرداری است رو 340 میلیارد میفروشه دیگه تو خود بخوان حدیث مفصل زین مجمع

لیست اخبار