#سفارس جهش 19.8 همتی ارزش پرتفوی بورسی «سفارس» در خرداد ماه به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سیمان فارس و خوزستان که سهام ان با نماد «سفارس» در بازار بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد
-
حمیدرضا
#شلرد کلا از بالا شرکت تا پایین شرکت اشکال دارند.اگر به من و شما هم هر ماه حقوق میدادند و هیچ باز خواستی هم نمیشدیم و هیچ تولید هم طلب نمی کردند مگه بیل خورده تو سر ما که کار کنیم.
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
🥇🥈قیمت ها در بازارهای داخلی ⬅️ دلار = 167,290 تومان (3.73+ %) ⬅️ طلا 18 عیار = 16,390,200 تومان (1.9+ %) ⬅️ سکه امامی = 167,050,000 تومان (2.45+ %) ⬅️ نقره(عیار 999) = 337,500 تومان (0.01+%) -------------------------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند 🌐@mobinsb
-
آنلاین بورس
#ناما 💰 بازم محک زد سهامداراشو صف خرید تایید شد تکسهمی که سود خوبی هستیم سود 23 درصد 💰 💰@bours_online
-
بورس۲۴ | Bourse24
گزارش خرداد «اخابر»؛ تداوم رشد درامد با محوریت خدمات دیتا به گزارش کدال نگر بورس24، شرکت مخابرات ایران در تازه ترین گزارش فعالیت دوره ای خود عملکرد مالی 3 ماهه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرده است؛ گزارشی که نشانه های روشنی از پایداری درامد عملیاتی و سهم فزاینده خدمات دیتا در ترکیب فروش شرکت دارد. https://www.bourse24.ir/news/358704
-
reza12345678
#وساشرقی https://www.tasnimnews.ir/fa/news/1405/04/06/3626573/%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D9%87%D9%87-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA
-
فرزام روحانی
غنوش با سلام و عرض ادب غنوش رو میشه مناسب تر خرید عجله نکنید یا از سهم جا بمونید یا توی نقطه ی مناسب بخرید محدوده ی 17000 ریال یه پله میرم براش و مورد ازمون خطا قرار ش میدم اگه در این ازمون موفق ظاهر شد، 17500 هم اضافه می کنم اما اگه میل به شکست 17000 ریال رو داشته باشه دیگه دست نگه می دارم و فقط نظارت خواهم کرد
-
reza12345678
#وسکرمان https://www.tasnimnews.ir/fa/news/1405/04/06/3626573/%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D9%87%D9%87-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA
-
بکاب اره شستا باد کرده رو بخرید ،ما فروشنده بکاب نیستیم حتی اگه 200 تومن بشه
-
کچاد سهمو نگه داشتن وقتی باقی سهم ها مثل نفتی ها اصلاح دادن اینو بکشن بالا شاخصو نگه دارن
-
لیدر تریدر (بورس)
🔔شکار سهم #شاروم در صف فروش بازدهی: حدود 28 درصد ‼️اگر دنبال سهم های کم ریسک و مستعد رشد هستید با تیم لیدر تریدر همراه شوید 💯با تیم لیدر تریدر بهترین بازدهی را کسب خواهید کرد ❌از سیگنال های جدید کانال VIP جا نمونید جهت اطلاع از شرایط عضویت در کانال VIP لیدر تریدر به ایدی زیر پیام دهید @ADM_Leadertrader