جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mirfath
۱۳:۰۷:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فزر هرچه پایینتر بیاد حجم خرید بنده و دوستان بیشتر میشه . البته راضی به ضرر سهامداران محترم نیستم اما به نفع خریدار هست که در قیمتهای پایینتر خرید کنه . تا فروردین 1406 هم نگهداری میکنم . البته از پس فردا هم قصد خرید فملی را داریم . باز هم مثل همیشه این نظر شخصی بنده هست و ملاک معاملات شما قرار نگیره

لیست اخبار