جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
sajad.slm00 | sajad.slm00
۱۲:۵۹:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فزر من یه چیزی رو درک نمیکنم اگه 20 همت سود میسازه و سود نقدی محوره نباید رو پی به ای 3 صف فروش باشه پس یه جای کار ایراد داره: یا امسال 20 همت نمیسازه یا 20 همت بسازه تقسیم سودش زیر 50 درصده یه قضایایی داره که ما بی خبریم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار