جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رامین | raminrezai
۱۴:۳۵:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#فاهواز قدیما توی محلمون ی حزب اللهی صورتی داشتیم. که در حق بعضی مردم محل بدی کرده بود.. گذشت و نزدیک عید شد.. تصمیم گرفت که با همسرش و دوتا بچش بره مسافرت.. در مسیر بازگشت از سفر ماشین دوگانه سوزش دچار حریق شد . کپسول گاز ماشین منفجر شد .خودش و زن و فرزندانش جوون سالم بدر نبردن. این نتیجه بدی در حق مردمست بنده علی الاصول نظر دیگری دارم این مدیر عامل باید واگذار کرد به اتش سرای ابدی یک اتشی تمام نشدنی ، تنها دعای و خواسته قلبی ما سهامداران باید این خواسته باشد خداوند هم عادل است و هم خلف وعده نمیکند خون خواهی سهامداران رفته و به خدا واگذار کرده زندگی های نابود شده و عزیزان از دست رفته و یا زندگی های در حال نابودی کنونی چیزی جز این عذاب نخواهد بود… یک عذاب اتش اخروی سوزان و دایمی نه گذری و موقت.

لیست اخبار