🔸 برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت امداد خودرو سایپا در سایپایدک مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت امداد خودرو سایپا با هدف استماع گزارش هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی درباره عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404، در محل شرکت سایپایدک برگزار شد. این مجمع به ریاست مهدی بهرامی، رییس هیات مدیره سایپایدک و با حضور مهدی رضاحسینی، عضو هیات مدیره سایپایدک، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت امداد خودرو سایپا تشکیل شد. در این جلسه گزارش هیات مدیره و اقدامات صورت گرفته درخصوص تکالیف مجمع سال گذشته ارایه گردید. در پایان این نشست ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، بر توسعه عاملیت های تعمیرگاهی امداد خودرو سایپا، تقویت ناوگان امدادی، توسعه خدمات و هوشمندسازی اجرای فرایندها تاکید شد. ✔️سازمان خدمات پس از فروش سایپا 🆔️ @saipayadak_org
-
بتا سهم
#قلرست در گزارش ماهانه خرداد به فروش 2820 میلیارد ریالی رسیده است و 11ماهه 20836 میلیارد ریال است
-
فرزاد
#شاخص_بورس #وبملت اینم از 300 میلیارد دلار 🔺دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس گفت که موضوع اختصاص 300 میلیارد دلار برای بازسازی ایران در جلسات بین وزیر امور خارجه امریکا و وزرای کشورهای خلیج فارس در منامه مطرح نشده است
-
علی کاظمی
ثشاهد امیدوارم به حرفم رسیده باشید و ماهیت افراد رو شناخته باشید هر چند فکر نمی کنم غیر از حقوقی سهم کسی در این سهم مونده باشه.
-
سام نگهبان
سیلام سلام به دوستان همانطور که قبلا با قطعیت اعلام شد در این قیمت اصلاحی برای سهم متصور نیستم. به نظر این قرمز جزیی هم به خاطر شاخص و جا گذاشتن نوسانگیرها بود. تکرار همان روندی در شروع روند صعودی داشت. فکر میکنم واضح هست که تا الان در تمام حرکت ها نوسانگیرها جا مانده اند و تحلیل ها کاملا اشتباه بوده. به کامنت های صفحه دقت کنید متوجه میشید که چی میگم
-
بیژن دانش
سمگا وگردش و سمگا سهامداران عمده گنگین هستند. گنگین چندین شرکت زیر مجموعه دارد که سود های بسیار زیاد و دور از انتظار کسب کرده اند.( به نماد گنگین مراجعه و صورت مالی تلفیقی چند شرکت انرا ببینید. چند زیر مجموعه انرا بررسی کردم که اولی از زیان کم در هر سهم به سود بیش از 700 تومان رسیده و تلفیقی دوم همچنین و صورت مالی تلفیقی سوم همچنین قبلا بارها نوشتم که : سرمایه گذاریهای سمگا و همچنین وگردش شروع به سود سازی بسیار بسیار خوب کرده اند. هر گاه سمگا راه داد , اضافه کردم
-
وهامون ضعف مدیریت دراین شرایط کاملا نمایان است علت تاخیر در حراجی چیست
-
Hamid Albo
وسپه خدا رو شکر توانستم به فسبزوار و پارسان که داشتم با پول این مزخرف اضاف کنم فسبزوار صف خرید شد و پارسان در منفی خریدم با پایانی مثبت 2. فردا روزی دیگر خواهد بود… به درود وسپه
-
رضا الف
#کورز عجب سهم نابود یه این سهم. زودتر ازش راحت شیم. یه ساله همین قیمت ها. میره بالا میکشسونن پایین!
-
خوزه آلبرتو موخیکا
#شپلی از این به بعد قیمت روی تابلو فقط به تومان تغییر میکنه،حداقل تغییر یک تومان خواهد بود
-
بورسیب|Bour$iB
دقایق اخر بازار صف فروش وبملت خودرو و حتی خساپای همیشه صف فروش هم برداشته شد.. همونطور که وبصادر اشغالترین بانکی بود و الان راه افتاده داره میره خساپا و خودرو هم همین امروز فردا استارت میزنن و میرن بالا بالا ها.. این تنها گروه جا مانده بازارن ✔️✔️