جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سام نگهبان | narenjsystem
۱۲:۴۱:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سیلام سلام به دوستان همانطور که قبلا با قطعیت اعلام شد در این قیمت اصلاحی برای سهم متصور نیستم. به نظر این قرمز جزیی هم به خاطر شاخص و جا گذاشتن نوسانگیرها بود. تکرار همان روندی در شروع روند صعودی داشت. فکر میکنم واضح هست که تا الان در تمام حرکت ها نوسانگیرها جا مانده اند و تحلیل ها کاملا اشتباه بوده. به کامنت های صفحه دقت کنید متوجه میشید که چی میگم

لیست اخبار