خوزیان 55 *🛑ورود غول نفتی ایران به بورس / رویای قدیمی بازارسرمایه درپیچ وخم حقوقی* 🔰سازمان بورس پیگیر ورود شرکت های بزرگ دولتی از جمله شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی گاز به بازار سرمایه است. 💠 در این خصوص باید به چند نکته توجه کرد: 💠روابط مالی میان دولت، شرکت ملی نفت، صندوق توسعه ملی، بودجه عمومی و شرکت های تابعه طی سال های گذشته ساختاری پیچیده پیدا کرده؛ به گونه ای که تعیین دقیق درامد، هزینه، سود و تعهدات مالی این شرکت بدون اصلاح این ساختار امکان پذیر نیست. 💠در بازار سرمایه، افشای اطلاعات دقیق درباره میزان فروش، درامدها، قراردادها و وضعیت مالی شرکت ها یک اصل اساسی محسوب می شود، اما بخش مهمی از اطلاعات مربوط به صادرات نفت ایران به دلیل تحریم ها ماهیتی محرمانه پیدا کرده است. 💠شرکت نفت علاوه بر فعالیت اقتصادی، مسیول اجرای سیاست های کلان انرژی کشور، توسعه میادین مشترک، تامین خوراک صنایع، اجرای پروژه های راهبردی و انجام بسیاری از ماموریت های حاکمیتی است.در مقابل، سهامداران بورس انتظار دارند مدیریت شرکت صرفاً بر مبنای سوداوری و افزایش بازده سرمایه عمل کند./ تسنیم ✅سایت خوزیان55: https://khouzian55.ir/ ✅کانال 12 واتساپ خوزیان55: https://chat.whatsapp.com/DPpR326QXEYJQisY2u7Laf
-
Xxl
خودرو تو تالم صف فروش شد
-
غالبر شپنا همیشه مثبت غالبر همیشه منفی فرق سهم خوب و بنیادی با سهم بیخودی همینه.حیف پولی که بابت این سهم دادم
-
بنیاد نویس
#منجیل در استانه عرضه اولیه تولید نیروی برق سبز #منجیل در استانه عرضه اولیه است. منجیل نیروگاه بادی ست. #وهور سهامدار صددرصدی این شرکت است. @bonyadnevis
-
حامد پارس
#سصوفی سلام مشخص نیست سود کی پرداخت میشه؟؟؟
-
فملی چند درصد افزایش سرمایه داره؟؟؟
-
امیدوار
#وبملت معاملات فردا مثبت نشه نگران می شم
-
سینا نص
اهرم دیشب پیام خوندید گفتم امروز بازار اتفاقات پیش رو مشخص کنه و جواب خرید یا فروش رو میده. تیرماه اصلاح هم قیمتی هم زمانی فردا به احتمال زیاد پالایشی ها صفشون میدن
-
ثشاهد سهم مزخرف
-
NoavaranAmin
الومینیوم پارس اکسید کسرا (#الپاکو) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
ayzengard
#کرمان احتمالا تا ساعت 10 شب صف فروش خواهد شد و تا ساعت 12 هم به قیمت 70 تومن خواهد رسید من و شما مطلع نیستیم