#سصوفی سلام مشخص نیست سود کی پرداخت میشه؟؟؟
-
NoavaranAmin
سیمان مازندران (#سمازن) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/09/30 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (9.96) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 51.41 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 81.99 درصدی فروش 6 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
میثم محمدی
وسدید تنها زرنگی که کردم تو اخرین روز مثبت 3 فروختم راحت شدم از دستش
-
بورس۲۴ | Bourse24
افت فروش سه ماهه و خرداد ماه «سخوز» به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سیمان خوزستان در مدت 3 ماهه منتهی به خرداد حدود 926 میلیارد تومان درامد از فروش محصولات خود به دست اورد. https://www.bourse24.ir/news/358921
-
علیرضا
#سیسکو سلام چند درصد از سود را تقسیم کرد
-
کاما حقوقی ها برای اینکه بدونید جزو اون 5 درصد نیستن نمونش همین صندوق های بخشی که حقوقی ها و سبدگردان ها میچرخوننش بازدهیشون تو رشد اخیر بازار 50 درصد بود تازه اگر خیلی خوب بوده باشه درصورتی که تو این بازار اگر کمتر از 70 80 درصد گرفته باشی جز اون 5 درصد نیستی 5 درصدی ها حداقل 70 80 درصد الی 100 درصد طی یکماه اخیر بعد بازگشایی بازار گرفتن
-
Aria
#ثفارس چند روز صف خرید باشه دوباره ظن دستکاری میزنن
-
اهورا مزدا
#شاخص_بورس این اصلاح بازار و جهش مثبت طلا تنها ب ای خالی کردن صندوق ها ا، طلا هست و حقیقی های بزرگ و ورود سهامداران خرد به طلا ولی مردم باید هوشیار باشند و برعکس از طلا خروج بزنن به تدریج و به سهام در این اخرین فرصت استفاده کنند در یکی دوسال اینده
-
خساپا خساپا… ب زبان ساده بگم ک همه متوج بشن… خساپا در تایم هفتگی و ماهانه در بیشتر اندیکاتورهای پیشرو مقامت 60 تومان چند روز پیش با قدرت رد کرده… وقتی اندیکاتورهای پیش رو ب بالا مقاومتی رو میشکوند پس قیمت چرخش خواهد کرد و ب زودی شاهد رشد قیمتی خواهیم داشت… همانطور ک در سهم ث ف ا ر س اتفاق افتاد و همه فرار میکردن من در منفی ها وارد شدم… من بدون تحلیل یا بدون تحقیق وارد هیچ سهمی نمیشم… امروز وارد خساپا شدم… در اینده نزدیک خساپا به رقم 100خواهد رسید موفق باشید همگی چ دیسلایک ی ها و چ لایک ی ها…
-
قبیله
#وکبهمن در حال کنترل قیمت سهم و کاهش شناوری هستید، باشید! چرا وسط مجمع عمومی پخش انلاین رو قطع می کنید؟ یاد بگیرید حداقل در ظاهر به سهامدار احترام بذارین.
-
وبملت من خودم به خاطر ریسک سیستماتیک امروز بعد از 20 روز از ضملت5031 با 28 درصد ضرر خارج شدم