جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| peymankhani
۱۴:۵۴:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شجم از سهامداران عمده هیچکدوم نمیتونه کاری کنه هلدینگ ایران زمین همون بانک ایران زمین داره ایفای نقش میکنه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار