جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد دشتی | dasht
۱۲:۳۷:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شصفها خانم ب ظاهر محترم. من 200هزار سهم شصفها دارم. الان باید یک میلیارد تومان پول بریزم حساب شرکت بخاطر یه تصمیم بی خردانه مدیریت برای افزایش سرمایه و باید بقیه سهم هایم رو بفروشم تا نقدینگی جور کنم و افرادی مثل من در این سهم زیاده که نقدینگی ندارن شرکتی که 2.8همت ارزش مارکت هس و ماهانه 2همت فروش داره. چرا باید 1.5همت پول افزایش سرمایه بگیره biپدر های دزد

لیست اخبار