جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| 6mar
۱۲:۳۴:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

پکویر اخه صف فیک بلعیدن نداره . روند صعودی بنداز کنار سود مجمع بگیر. سه سال دیگه 10هزارتومن کمتر نمیدم هر برگه سهم خودم مو

لیست اخبار