#شپلی این صحبت بنده را به یاد داشته باشید، با اجرایی شدن برنامهای شپلی که در مجمع عنوان شد قطعا قیمت شپلی از شمواد بسیار بالاتر خواهد رفت ،هر چند شمواد هم سهم بسیار خوبیه. اهداف شپلی امسال3000 تومان سال دیگه 15000 تومان.
-
مهدی پیروزفر
تیپیکو نمادهای مجموعه شستا رو بخرید،فقط دارویی تیپکو امروز فرصت خرید داد،عالیه
-
بتا سهم
#رنیک با عدد 701 میلیارد تومانی در فروردین و اردیبهشت اغاز کرده است خرداد این عدد 818 میلیارد تومان بوده .3 ماهه 22200 میلیارد ریال بوده
-
سعید
#کرمان اونایی که همیشه اه و ناله میکنن ،امروز چرا نیومدن بگن کل بازار منفی بود کرمان صف خرید هدف قیمت کرمان 2000 تومنه تو قیمت 100 تومن سهمتون رو مفت از دستتون در نیارن
-
شپدیس پولبک امروز سهم برای صعود قوی تا پایان ماه لازم بود
-
خودرو چهارشنبه مهلت اختیار شستا بببن چه زیبا حفظ میکنه حیف وقت و سرمایه رو خودرو یه نوسان 25درصدی رو طخود داد دادیمش به خریدار مبارکش ضستا4048حتما برا اعمال وسود عالی داشته باش
-
شاهین عقابی
ولساپا مجمع سالیانه ولساپا در تاریخ 4/24 برگزار می شود امیدوارم سود خوبی توزیع گردد.
-
SenaNews سنانیوز
🔵 شرکت برتر بورس کالا در هفته منتهی به 5 تیر معرفی شدند 🔺امار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به 5 تیر بیش از یک میلیون و 711 هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش41.3 هزار میلیارد تومان معامله شد. هم چنین ارزش معاملات 10 شرکت برتر به بیش از 15 هزار میلیارد تومان رسید. @sena_newe
-
شهر ۱۸۶۲
غالبر اومد زیر مثلث، خدا به خیر کنه
-
وبملت فعلا که بلا شک بیشتر سهامداران خرد تو ضرر هستن یکی خود من
-
بورس نو
#سفاسی همچنان قفل صف خرید امروز یازدهمین صف خرید متوالی رو بهمون داد محدوده 3500 و سقف سالیانه 3550مهم برا سهم پرقدرت این محدوده رو رد بکند سود جذابی بهمون خواهد داد https://t.me/Fshaer1369