وبملت فعلا که بلا شک بیشتر سهامداران خرد تو ضرر هستن یکی خود من
-
صندوق های طلای بورس ایران
#عیار حوالی حمایت مهمش در حال نوسان. ار اس ای پشت خط روند نزولی اگه قراره تکونی بخوره اول ار اس ای باید خط روند رو بزنه… #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
وسبحان سقف دوقلو تشکیل شد و اماده اصلاح ن.ش
-
چنوپا اگرچه قدرت خریدار به فروشنده 0،94 بود ولی به نظرم کد به کد حقیقی به حقوقی بود و حجم بالایی هم نخورد و در اخر با صف فروش بسته شد. به نظرم فعلا" جای خرید نیست چون امکان داره دوباره به کف بخوره و به نوعی امروز فقط فرصت خروج بود (شاید)
-
آرش
سباقر چه گزارش بدی داد سباقر افت قیمت فروش سیمان پاکتی صادراتی
-
جم فردا حمایت خیلی معتبر 3500 و حتما برگشت سهم از صفر تابلو به صف خرید.امروز هم ورود پول داشته
-
واعتبار سهم رو کسی نمیخره و دارن خالی میکنن ن.ش
-
همیشه در سود
طلا نقره دلار فاقد ارزش خرید است درست است که بازار سهام دستکاری میشود بروید خانه بخرید با کمک وام تسه 1405 ما فقط سکرد خواهیم خرید از نظر ما وقوع حوادث حتمی است برخی از سهام ها هم در معرض خطر هستند
-
shahrad2000
چکاپا مهم خریدن چارت خوشگله نه سهمی که بالا رفته و سود داده اینم به تحلیلتون اضاف کنین…
-
ثشرق 4 سال قبل 250 تومن بوده حالا جا داره سقوط کنه
-
خودرو خودرو از فردا متعادل میشه و ممکنه اخر وقت صف خرید بشه مقاومت کانال 80 تومن