#شصفها مدیر عامل شصفا جیره خور شپنا ه Biپدریا بهتره بگم 100پدر قصد داره حق های ما رو ها ولی کنه ما سهام دار قدیمی نقدینگی نداریم مجبور یم حق ها بفروشیم یا بریم حراج مفت از چنگ مون در بیارن اخه کدوم شرکت 2.8همتی که ماهانه 2همت فروش داره 1.5همت پول افزایش سرمایه میگیره جز اینکه نیست شوم داره
-
NoavaranAmin
شوکو پارس (#غشوکو) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅افزایش 40.02 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 172 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 157.81 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
امین بهرو
سینرژی سهام رشد خوبی کردن همه بین 50 تا 130% همه رشد کردن. الان وقت خرید صندوق طلا یا سینرژیه که اصلاح خوبی کردن و روی حمایتن. صندوقای زعفران هم ایندفعه بهمراه سهام رشد کردن و ولی طلا و سینرژی اصلاح خوبی کردن. صندوقای نقره هم اصلاح کردن ولی خیلی حباب دارن و جذاب نیستن.
-
شهر ۱۸۶۲
ثشرق شرکت سود ده هست، اما سهم 60% تو ضرر، پایان سال مالی نزدیک، سقف دوقلو هم زده. بین ضرر سهم و سود شرکت هیچ تناسبی نیست.
-
وبملت حالا چی میشه ؟؟؟
-
Maybe
#ونیرو اون حجم خوردن سه شنبه هم عملیات فریب بود واسه اینکه بره تو فیلتر حجم مشکوک یه عده گیر بیفتن بار اولشم نیست
-
وغدیر اتفاقا این سهم فقط بدرد نگهداری می خوره.توی سبد تمام صندوقای بورسی هم هست.پایین نداره و ریز میره بالا
-
خبرگزاری جمهوری اسلامی - ایرنا
🔸رشد 15 هزار واحدی شاخص بورس 🔹شاخص کل بورس تهران در روز جاری (شنبه، 6 تیرماه) 15 هزار واحد رشد کرد و به ارتفاع 5 میلیون و 176 هزار واحد دست یافت. 🔹نمادهای فملی تاثیر 20 هزار واحدی در افت و فارس 12 هزار واحدی در رشد شاخص داشتند. نمادهای تازه عرضه شده در بورس و فرابورس در میان نمادهای پرتراکنش قرار داشتند و همگی رشد مثبت ارزش سهام را شاهد بودند اما ارزش سهام وبملت و فملی حدود 3 درصد افت کرد. https://irna.ir/xjXFdS @IRNA_1313
-
مهدی پیروزفر
تیپیکو نمادهای مجموعه شستا رو بخرید،فقط دارویی تیپکو امروز فرصت خرید داد،عالیه
-
بتا سهم
#رنیک با عدد 701 میلیارد تومانی در فروردین و اردیبهشت اغاز کرده است خرداد این عدد 818 میلیارد تومان بوده .3 ماهه 22200 میلیارد ریال بوده
-
سعید
#کرمان اونایی که همیشه اه و ناله میکنن ،امروز چرا نیومدن بگن کل بازار منفی بود کرمان صف خرید هدف قیمت کرمان 2000 تومنه تو قیمت 100 تومن سهمتون رو مفت از دستتون در نیارن