صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244
-
شپنا شپنا سهم خوبیه ولی یهویی جای صف خرید با صف فروش عوض میشه احتمالا توی این هفته شاهد اصلاح سهم خواهیم بود
-
فملی دوستان کسی می تونه توضیح درستی بده ک سهم ک میره مجمع خوبه یا بده و این ک میگن مثلا سود مجمع 37 درصد چطور؟ من خودم از این سهم مبلغ بالایی دارم و تا الان منفی 10 هستم میخوام ک اگه مجمع رفتنه به طور قطعی خوب نیست با منفی بکشمش بیرون ک لااقل بیشتر ضرر نکنم. در ضمن دارم سهامداری کوتاه مدت هم میکنم. ممنون میشم یکی تخصصی جواب بده.
-
زشگزا بیشتر از نصف صعودش رو پس گرفت اینه بازار بورس کل سرمایه و جوونیمون حیفش شد
-
مهندسیِ پول 💵
🟢 رشد 15 هزار واحدی شاخص بورس 🔹 شاخص کل بورس با رشد 15 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به 5 میلیون و 176 هزار واحد رسید. 🔸 شاخص کل (هم وزن): 54 واحد مثبت 🔹 ارزش معاملات: 357800 میلیارد تومان 🔸 تورم خرداد ماه 62 درصد شد 🔹 شایعه سود بانکی 40 درصدی تکذیب شد 🔸 همراه اول سهام "اخابر" را فروخت 🔹 عرضه بلوکی سهام #شفادارو فعلا متوقف است 🔸 ادامه پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری در نماد (#مسگون) 🔹 نمادهایی که افشای الف خوردند ؛ #وبوعلی #ثباغ 🔸 تعلیق نمادهای معاملاتی #رانفور و #کگهر ؛ این دو نماد حداکثر تا 17 تیر تعلیق شدند 🔹 همتی: 3.7 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو تامین شده است 🔸 نمادهای سیمانی در رالی اخیر، جزو بهترین ها بودند و حالا پس از بازدهی خوبی که به سهامداران خود دادند، وارد فاز استراحت شده اند 🔹 پس از مدت ها، ارامش به مجمع ابنیه بازگشت / حذف بند «ابهام در تداوم فعالیت» پس از 5 سال #ایران_قوی🇮🇷 #ایران #طلا #نقره #بورس #سهام #نماد #نوسان #سود #سهم #اوراق_بهادار #درامد #اخباربورس #صندوق #رکورد #بازگشایی #ورود #پول_حقیقی #توقف #پذیره نویسی 🆔 @Bit402 💸
-
مجید ح
#شلرد بزودی تحلیل فاندامنتال دقیقی از شلرد ارایه خواهد شد کار خوبی نکردی
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
🔭دیده بان جدید سبدگردان داریک منتشر شد 👀 دیده بان پیشنهادی شرکت سبدگردان داریک در قسمت «اسمارت واچ» سامانه اسمارت پلی اماده افزودن به دیده بان سامانه معاملاتی اسمارت است. ✔️ مشاهده جزییات دیده بان: 🪙smartplay.ir ✔️ اموزش چگونگی استفاده از دیده بان پیشنهادی: 🌐 club.mobinsb.ir ---------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند 🌐@mobinsb #اسمارت پلی #اسمارت واچ #سبد سهامی #داریک #دیده_بان https://smartplay.ir/ https://smartplay.ir/market-watch-details/100 https://club.mobinsb.ir/academy/content-details/12402?utm_source=telegram&utm_medium=social&utm_campaign=newsdetails-social-telegram-post-int&utm_content=newsdetails-12402-post
-
کیا فاخرنیا
#اهرم #وبملت #فملی دقت کنید سهم های بزرگ و پر تراکنش بازار دقیقا مطابق متن بالا عمل کردند برای همین عرض میکنم که بازار سه شنبه دو هفته پیش در چارت های من تمام شده بود. بازار با توجه به کندل سه شنبه تحت هیچ شرایطی سناریو فیک اوت یا یک بالا و ایجاد سقف جدید و ریزش را نداشت که ب صراحت عرض کردم احتمال چنین سناریو #صفر هست.
-
های وب وااوووو های وب منت گذاشتی رو سرمون صف فروش نکردی اصلا راضی به زحمتت نیستیم بخدا
-
بورس با شاکر
#فیلتر_شخصی 14050406 شاخص سازها(30 نماد) #پارس #پارسان #تاپیکو #تاصیکو #جم #خساپا #خودرو #رمپنا #شبریز #شبندر #شپدیس #شپنا #شتران #شستا #شیراز #فارس #فملی #فولاد #کچاد #کگل #مبین #میدکو #نوری #وامید #وبملت #وپاسار #وصندوق #وغدیر #ومعادن #افق @shakerbourse
-
شپلی شادمان باشید