فزر بدترین اصلاح طول تاریخ فزر هست
-
سخزر فکر کنم حقوقی سهم رو ول کرده به امان خدا رفته
-
بای
شبندر بازار پتانسیل رشدش تاز شروع شده چند سال که بورس رشد نکرده به علت تحریم و فروش محصولات پتروشیمی حالا شروع شده با فرمول نرخ خوراک جهانی محاسبه بشه کرک اسپرت دوبرابر رشد خواهد کرد سوداوری هم همچنان
-
گروه آرمان آتی | ArmanAti
📍نقشه بازار #صندوق_های_طلایی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti ✅کانال بله گروه ارمان اتی 🌐www.armanati.com http://ble.ir/armanatigroup
-
نمکی
#دلقما ، کسی میره مجمع یا اینکه می فروشید
-
فزر فردا سازمان قول داده شفاف سازی کنه…
-
Trading
#غالبر برای بار هزارم سهم هایی که توسط یک عده معلوم الحال از خدا بیخبر پروژه میشن را نخرید هیچ ارزش یندارن حتی اگر بازدهی بالایی بدن
-
فرزام روحانی
سمگا با سلام و عرض ادب همچنان طبق تحلیل پیش می ریم اگه مقاومت فیبو رو بزنه عدد 3560 ریال در دسترس خواهد بود
-
محسن داودی
اهرم تابلوی سهام برای تشخیص مسیر بورس بسیار میتونه کمک تون کنه . اکثریت شاخص سازها خروج پول هوشمند داشته اند ، فملی ، وبملت ، خودرو ، خساپا ، شبندر ، شتران ، ومعادن ، تاصیکو ، کگل و… همگی خروج پول هوشمند داشتند یعنی گردن کلف تها و پولدارها دارن خالی میکنند ، این به ما میگه که احتیاط کنید تو این بازار شستا و شپنا بسیار عالی عمل کردند و به تنهایی بازار رو نگه داشتند .
-
چکاپا صف فروش بود میخری خب زیرصداضاف میکنیم
-
ورنا خب بازار بورس به حمایت 5050واکنش دادبالا زد ولی هر بار هم به مقاومت 5200واکنش می دهد و می ریزد این دو عدد تا الان دقیق عمل کردند در مجموع سهام دست به دست می شوند و بازار کامل سبز دیگر خبری نیست اما اگر خبر منفی بیاید بازی عوض میشود و چون شاخص کل سروشانه تشکیل می دهد ریزش ها شدید خواهد شد جای حساسی است