🥇صندوق بخشی ارمان اتی برترین صندوق بخشی بازار در بازدهی سه ماهه شد. 💊این صندوق که در صنعت دارویی فعالیت دارد. 📈 کسب بازدهی 74.5 درصد در سه ماه 🔹مدیریت حرفه ای دارایی 🔹سرمایه گذاری در صنعت پیشرو دارویی 💠خرید واحد صندوق با نماد "فارمانی" در تمامی کارگزاری ها ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤️یک اتیه ارمانی… 💬@ArmanAti ✅کانال بله گروه ارمان اتی 🟢www.armanati.com
-
مهدی پیروزفر
تیپیکو نمادهای مجموعه شستا رو بخرید،فقط دارویی تیپکو امروز فرصت خرید داد،عالیه
-
بتا سهم
#رنیک با عدد 701 میلیارد تومانی در فروردین و اردیبهشت اغاز کرده است خرداد این عدد 818 میلیارد تومان بوده .3 ماهه 22200 میلیارد ریال بوده
-
سعید
#کرمان اونایی که همیشه اه و ناله میکنن ،امروز چرا نیومدن بگن کل بازار منفی بود کرمان صف خرید هدف قیمت کرمان 2000 تومنه تو قیمت 100 تومن سهمتون رو مفت از دستتون در نیارن
-
شپدیس پولبک امروز سهم برای صعود قوی تا پایان ماه لازم بود
-
خودرو چهارشنبه مهلت اختیار شستا بببن چه زیبا حفظ میکنه حیف وقت و سرمایه رو خودرو یه نوسان 25درصدی رو طخود داد دادیمش به خریدار مبارکش ضستا4048حتما برا اعمال وسود عالی داشته باش
-
شاهین عقابی
ولساپا مجمع سالیانه ولساپا در تاریخ 4/24 برگزار می شود امیدوارم سود خوبی توزیع گردد.
-
SenaNews سنانیوز
🔵 شرکت برتر بورس کالا در هفته منتهی به 5 تیر معرفی شدند 🔺امار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به 5 تیر بیش از یک میلیون و 711 هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش41.3 هزار میلیارد تومان معامله شد. هم چنین ارزش معاملات 10 شرکت برتر به بیش از 15 هزار میلیارد تومان رسید. @sena_newe
-
شهر ۱۸۶۲
غالبر اومد زیر مثلث، خدا به خیر کنه
-
وبملت فعلا که بلا شک بیشتر سهامداران خرد تو ضرر هستن یکی خود من
-
بورس نو
#سفاسی همچنان قفل صف خرید امروز یازدهمین صف خرید متوالی رو بهمون داد محدوده 3500 و سقف سالیانه 3550مهم برا سهم پرقدرت این محدوده رو رد بکند سود جذابی بهمون خواهد داد https://t.me/Fshaer1369