اگهی دعوت به مجمع #فملی 13 تیر دستور جلسه : افزایش سرمایه
-
NoavaranAmin
شوکو پارس (#غشوکو) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅افزایش 40.02 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 172 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 157.81 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
امین بهرو
سینرژی سهام رشد خوبی کردن همه بین 50 تا 130% همه رشد کردن. الان وقت خرید صندوق طلا یا سینرژیه که اصلاح خوبی کردن و روی حمایتن. صندوقای زعفران هم ایندفعه بهمراه سهام رشد کردن و ولی طلا و سینرژی اصلاح خوبی کردن. صندوقای نقره هم اصلاح کردن ولی خیلی حباب دارن و جذاب نیستن.
-
شهر ۱۸۶۲
ثشرق شرکت سود ده هست، اما سهم 60% تو ضرر، پایان سال مالی نزدیک، سقف دوقلو هم زده. بین ضرر سهم و سود شرکت هیچ تناسبی نیست.
-
وبملت حالا چی میشه ؟؟؟
-
Maybe
#ونیرو اون حجم خوردن سه شنبه هم عملیات فریب بود واسه اینکه بره تو فیلتر حجم مشکوک یه عده گیر بیفتن بار اولشم نیست
-
وغدیر اتفاقا این سهم فقط بدرد نگهداری می خوره.توی سبد تمام صندوقای بورسی هم هست.پایین نداره و ریز میره بالا
-
خبرگزاری جمهوری اسلامی - ایرنا
🔸رشد 15 هزار واحدی شاخص بورس 🔹شاخص کل بورس تهران در روز جاری (شنبه، 6 تیرماه) 15 هزار واحد رشد کرد و به ارتفاع 5 میلیون و 176 هزار واحد دست یافت. 🔹نمادهای فملی تاثیر 20 هزار واحدی در افت و فارس 12 هزار واحدی در رشد شاخص داشتند. نمادهای تازه عرضه شده در بورس و فرابورس در میان نمادهای پرتراکنش قرار داشتند و همگی رشد مثبت ارزش سهام را شاهد بودند اما ارزش سهام وبملت و فملی حدود 3 درصد افت کرد. https://irna.ir/xjXFdS @IRNA_1313
-
مهدی پیروزفر
تیپیکو نمادهای مجموعه شستا رو بخرید،فقط دارویی تیپکو امروز فرصت خرید داد،عالیه
-
بتا سهم
#رنیک با عدد 701 میلیارد تومانی در فروردین و اردیبهشت اغاز کرده است خرداد این عدد 818 میلیارد تومان بوده .3 ماهه 22200 میلیارد ریال بوده
-
سعید
#کرمان اونایی که همیشه اه و ناله میکنن ،امروز چرا نیومدن بگن کل بازار منفی بود کرمان صف خرید هدف قیمت کرمان 2000 تومنه تو قیمت 100 تومن سهمتون رو مفت از دستتون در نیارن