جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
sadegh007 | sadegh3350
۱۱:۵۹:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#وسدید خداییش اینم عدالت نیست ادم تو ایران به دنیا بیاد و سهامدار وسدید باشه. اخه چرا باید دقیقا همون سهامی که ما میخریم بشه بدترین سهام بورس ایران

لیست اخبار