شپلی اونهایی که در حال کوبیدن و نظر منفی دارن ازشون سوال میکنم اگه شذکت فروش ماهانه دو تا سه هزار میلیارد فروش کنه سوداوری شرکت چقدر میشه اگه سهم تودلی فرپش بره چقدر نقدینگی وارد شرکت میشه و فروش بلوک ها و خیلی مسایل هم اصلا هیج همینو جواب بدین
-
hamid
#شپدیس 🔴 برقراری رسمی تجارت ایران و امارات پس از توقف چند ماهه به علت جنگ 🔺معاون خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از فعال سازی مجدد مراودات تجاری میان ایران و امارات از مسیر بندر جبل علی به عنوان یکی از مهمترین بنادر جنوب خلیج فارس خبر داد. 🆔 @nabzebourse 🌐 nabzebourse.com
-
آوای آگاه
#جریان_نقدینگی 📌 خروج 1.6 همت پول حقیقی از بازار سرمایه 📈 اولین روز معاملاتی هفته با حجم معاملات بالا دنبال شد و در کلیت بازار برتری با عرضه ها بود؛ به طوری که 56 درصد نمادها در دامنه منفی به کار خود پایان دادند. در پایان معاملات، شاخص کل بورس تحت تاثیر رشد نمادهای فارس، شپنا و شبندر بیش از 15 هزار واحد افزایش یافت و در ارتفاع 5 میلیون و 176 هزار واحد قرار گرفت. در بازار امروز حقیقی ها حدود 1.6 همت از بازار سهام خارج کردند و 63 میلیارد تومان به صندوق های درامد ثابت واریز شد. همچنین ارزش معاملات خرد به 34 همت رسید. در جریان معاملات، نمادهای مسگون و تاپیکو بیشترین ورود پول سهامداران خرد را به خود اختصاص دادند و در سمت مقابل نمادهای وبملت و فملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها تجربه کردند. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
hamid
#وبملت 🔴 برقراری رسمی تجارت ایران و امارات پس از توقف چند ماهه به علت جنگ 🔺معاون خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از فعال سازی مجدد مراودات تجاری میان ایران و امارات از مسیر بندر جبل علی به عنوان یکی از مهمترین بنادر جنوب خلیج فارس خبر داد. 🆔 @nabzebourse 🌐 nabzebourse.com
-
کافه بورس
#اخابر منفیهای احتمالی پولبک برای شروع روند
-
S.A
با اختلاف کثیف ترین و رانتی ترین پروژه بورس ایران همین #قجام است.
-
بورس و فارکس
📊 گزارش جریان نقدینگی بازار سرمایه بازار امروز با خروج 2.98 همت پول حقیقی از 12 گروه اصلی همراه بود که نشان می دهد همچنان فضای احتیاط در بین سرمایه گذاران حقیقی وجود دارد. با این حال، بررسی جزییات ورود و خروج پول نشان می دهد که نقدینگی به صورت هدفمند در حال جابه جایی بین صنایع است و این موضوع می تواند برای روزهای اینده اهمیت زیادی داشته باشد. 🔻 بیشترین خروج پول حقیقی بیشترین خروج نقدینگی به ترتیب از گروه های زیر ثبت شد: صندوق های سرمایه گذاری: 900 میلیارد تومان بانک ها: 658 میلیارد تومان فلزات اساسی: 397 میلیارد تومان سیمان: 367 میلیارد تومان خودرو: 279 میلیارد تومان نکته مهم اینکه خروج پول از گروه بانکی در حالی رخ داده که همچنان برخی نمادهای بانکی حجم معاملات بالایی دارند؛ بنابراین این موضوع بیشتر به جابه جایی نقدینگی بین نمادها شباهت دارد تا خروج کامل سرمایه از این صنعت. 🟢 بیشترین ورود پول حقیقی در سمت مقابل، برخی نمادها موفق به جذب سرمایه حقیقی شدند: تاپیکو: 203.5 میلیارد تومان شپدیس: 185.6 میلیارد تومان شستا: 147 میلیارد تومان شتران: 98.8 میلیارد تومان حکشتی: 87.1 میلیارد تومان همچنین رمپنا، شپنا، صبا، وامید و وبصادر نیز ورود پول مناسبی را تجربه کردند. ورود پول به حکشتی و شپنا را می توان در راستای اقبال بازار به صنایع حمل ونقل و پالایشی ارزیابی کرد. 📈 بیشترین حجم معاملات بیشترین گردش معاملات امروز مربوط به: وبملت وتجارت خودرو وبصادر خساپا ونوین شتران بود که نشان می دهد گروه بانکی همچنان یکی از کانون های اصلی توجه معامله گران است. 🎯 جمع بندی اگرچه در ظاهر بازار با خروج سنگین پول حقیقی همراه بود، اما بررسی جزییات نشان می دهد نقدینگی کاملاً از بازار خارج نشده و بخشی از ان به سمت هلدینگ ها، پالایشی ها و حمل ونقل منتقل شده است. به نظر می رسد در شرایط فعلی، همچنان حمل ونقل، پالایشی ها و برخی بانک های بنیادی از جمله گروه هایی باشند که در صورت بهبود شرایط بازار، شانس بیشتری برای جذب نقدینگی خواهند داشت. بنابراین صرف مشاهده خروج پول از کل بازار نباید مبنای تصمیم گیری قرار گیرد و رصد جریان پول در صنایع و نمادهای منتخب اهمیت بیشتری دارد.
-
حامد حامدی
اهرم امروز ضستا را ساعت 9:01 دقیقه با سود خوب فروختم ،ولی ضهرم5035رانفروختم و میانگین زدم،سپس با 5 درصد ضرر فروختم. طهرم5035خریدمبرای نوسان فردا صبح زود
-
مهران احمدی
#وساپا احتمالا شاخص تا نزدیک 5میلیون واحد اصلاح داره
-
سهامداران بورس و اوراق بهادار تهران
بازار در حال استراحت است، نه عقب نشینی در نگاه اول شاید رشد 0.3 درصدی شاخص کل، روزی مثبت برای بورس تهران را به تصویر بکشد، اما وقتی به عمق معاملات نگاه می کنیم، تصویر متفاوتی دیده می شود. برتری نسبی عرضه ها، منفی بودن بیش از نیمی از نمادها و خروج بیش از 2 همت پول حقیقی نشان می دهد بازار همچنان در فاز استراحت و دست به دست شدن سهام قرار دارد. البته این اتفاق چندان دور از انتظار هم نبود. بازار پس از رشد پرشتاب هفته های گذشته، نیاز داشت بخشی از سودها شناسایی شود و نقدینگی میان صنایع و نمادهای مختلف جابه جا شود. این گردش پول، اگرچه در کوتاه مدت فشار فروش ایجاد می کند، اما الزاماً به معنای اغاز یک روند نزولی نیست. نکته قابل توجه امروز، حفظ ارزش معاملات در سطوح بالا بود. این موضوع نشان می دهد نقدینگی از بازار خارج نشده، بلکه بخشی از ان در حال جابه جایی میان گروه ها و بخشی نیز موقتاً در حاشیه بازار منتظر روشن تر شدن شرایط است. اگر ارزش معاملات افت محسوسی پیدا نکند، خروج پول حقیقی به تنهایی نمی تواند معیار مناسبی برای قضاوت درباره اینده بازار باشد. از سوی دیگر، رشد شاخص کل در شرایطی رقم خورد که بسیاری از نمادهای کوچک تر تحت فشار عرضه قرار داشتند؛ موضوعی که بار دیگر نشان می دهد بازار وارد مرحله ای شده که دیگر رشدها یکدست نیست و انتخاب سهم، اهمیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. در مجموع، بازار امروز بیش از انکه نشانه ضعف باشد، نشانه احتیاط بود. احتیاطی که ریشه در انتظار فعالان بازار برای انتشار گزارش های ماهانه، اخبار مذاکرات و روشن تر شدن متغیرهای کلان اقتصادی دارد. تا زمانی که این متغیرها تغییر محسوسی نکنند، می توان اصلاح های مقطعی و شناسایی سود را بخشی طبیعی از روند صعودی بازار دانست، نه پایان ان. #بورس #بازار_سرمایه 📈سهامداران بورس و اوراق بهادار تهران 🆔 @stockholders_tse
-
علیرضا محرابی ۲
📣 یه نفتکش توی تنگه هرمز در مسیر پیشنهادی عمان مورد هدف قرار گرفته 🆔@AlirezaMehrabi_ir