جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mahdiyeh-afrashteh
۱۱:۵۰:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شپلی اونهایی که در حال کوبیدن و نظر منفی دارن ازشون سوال میکنم اگه شذکت فروش ماهانه دو تا سه هزار میلیارد فروش کنه سوداوری شرکت چقدر میشه اگه سهم تودلی فرپش بره چقدر نقدینگی وارد شرکت میشه و فروش بلوک ها و خیلی مسایل هم اصلا هیج همینو جواب بدین

لیست اخبار