فزر فزرسابقه اینگونه معامله راداشته وقتی خسته شدی جمع می کنه وجلوی چشمت میبره بالا
-
م رحیمی
اهرم دیروز جمعه 👇👇👇 سلام،البته که بازار روند صعودی داره اما طبق تحلیلی که چهارشنبه در همین صفحه قرار دادم خدمت دوستانمون
-
علیرضا ن
الان یه هفته هست که بازار داره در این محدوده درجا میزنه ولی سهام کوچیک که همگام با شاخص رشد نکرده بودند تو این یه هفته روزی منفی 3 درصد کاهش داشتند… اخه این انصافه، شاخص میره بالا شماها به اندازه شاخص بالا نمی برید، موقعی هم شاخص درجا میزنه زودتر و بیشتر از شاخص نزول میکنید 😔
-
ری ری
#پیزد زیر 8 همت توجیه نداره…
-
نگار ق
غالبر من امروز با 20 درصد ضرر خارج شدم
-
Amir M
غزر 50 ملیون سه ، حقوقی خرید
-
بورس،دلار،طلا | شالباف🙂
🟢حباب جهش بیشتر از موج و اهرم جهش مثبت 3 اونا منفی 4 🔺نتیجه #پروژه کردن سهم یا صندوق در بورس اینجوری میشه ⚜https://t.me/HoseinShalbaf
-
گشان من سال 92 خانه فروختم 53میلیون الان 5میلبارده… ارزش ذاتی گشان خیلی فاصله داره بااین قیمتها
-
مهدی پیروزفر
شستا ماشالله شستا چه میکنه،باوجود عرضه های سنگین کلیت بازار،تااخروقت صف خریدش رو حفظ کرد،انشالله فردا صبح با هیجان جو بازار،راحت قیمت پایینتر اضافه میکنیم،این شستا تااخرهمین ماه به300میرسه
-
POSITIVE WAVE
#صبا حجم خوبی زد و با صف خرید خوبی هم بسته شده این سهم که از سوپر مفتهای بازار است و ورود پول سنگین دارد✋ @waveplus
-
پیمان
وسدید یک کامیون زباله ارزشش از وسدید و فراب و پاسارگاد و سراب بیشتره اینو من نمیگم 3ساله سهم اینو داد میزنه.