#وبملت یه مدتیه بنده خدا وبملتو هر روز بورس کشان کشان چندین بار بین صف خرید و فروش جابجا می کنند؛ من جای وبملت بودم کلا از بورس و هرچی شبیه بورس فراری می شدم. والا بخدا
-
همتا
#شاخص_بورس تایرا 132 میلیون صف خرید چیدن خموتور از صف فروش بردارید
-
MI
اشاره میکنن که شستا هم صف خرید هست. خود شستا هم بخاطر پالایشی ها صف خرید هست. (سهامدار غیر مستقیم ستاره خلیج فارس هست.)
-
آنلاین بورس
#سرچشمه 📈 صف خرید دیگر از تکسهممون گفته بودیم میترکونه اینم تااینجا نتیجش بازم جا داره… سود 40 درصد 🫲 💰@bours_online
-
ho3ein
#اروند اینا که توی صف فروش هستند خیلی دیب دمینی هستند، البته دستشون درد نکنه، بیشتر بفروشید قیمت بیاد پایین تر با قیمت مناسب تر بتوانیم بخریم 😂😂
-
احد
#شپلی خروج زده شد امیدوارم هر کسی خرید سود کنه ما به سودش راضی بودیم با تشکر از استاد فتحی
-
shahab
#شیران این برای چندمین باره که 4شنبه را با صف خرید میبنده و شنبه میره صف فروش حقوقی مریض روانی
-
محمد
#فزر به نام خدا 1405.04.06 سلام دوستان اموز صندوقهای طلا تو ‰2 باز شدن فزر ته منفیه معمولا وقتی صندوقهای طلا مثبتن فزر هم مثبته نه %2.94_؟!
-
مهدیه افراشته
#شصفها بردارن عزیز سهامداران گرامی خواهش میکنم این حرفها رو جمع کنید که میخوان سهمتون از از چنگ دربیارن و میخوان ال کنند بل کنن این حرفها نخ نماست شرکت افزایش سرمایه از اورده رو اعمال کرده و کل خبرها و اتفاقات جلوی چشم شماست و فروش و ارزش شرکت کاملا مشخص هر کی دوست داشت بسم الله پول واریز کنه حق هاتون سهم میشن ندارین جور کنین ندارین سهمای دیگتون رو جابجا کنین بیارین حق بخرین و نه دیگه تهش میشه اعتقادی به سهم ندارین بفروشین و خلاص. این حرفها رو جمع کنبد خواهشا یکم حرفه ای باشین شصفها تابلو قرمزی هست این یعنی سهم مشکل داره پس انقدر اینجا حرفهایی رو نزنید که حوصلمون سر بره ما همه موضوعات رو کم و بیش مطلع هستیم و با سهم میمونیم. والاسلام
-
بورس۲۴ | Bourse24
#ساراب در فروردین 138 میلیارد تومان در اردیبهشت 254 میلیارد تومان در خرداد 323 میلیارد تومان در 3 ماه 40 درصد فروش سال 1404 پوشش داده شده است. @bourse24ir
-
بورس وان
اگهی دعوت به مجمع #فملی 13 تیر دستور جلسه : افزایش سرمایه