جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدیه افراشته | mehdiaf
۱۲:۱۰:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شصفها بردارن عزیز سهامداران گرامی خواهش میکنم این حرفها رو جمع کنید که میخوان سهمتون از از چنگ دربیارن و میخوان ال کنند بل کنن این حرفها نخ نماست شرکت افزایش سرمایه از اورده رو اعمال کرده و کل خبرها و اتفاقات جلوی چشم شماست و فروش و ارزش شرکت کاملا مشخص هر کی دوست داشت بسم الله پول واریز کنه حق هاتون سهم میشن ندارین جور کنین ندارین سهمای دیگتون رو جابجا کنین بیارین حق بخرین و نه دیگه تهش میشه اعتقادی به سهم ندارین بفروشین و خلاص. این حرفها رو جمع کنبد خواهشا یکم حرفه ای باشین شصفها تابلو قرمزی هست این یعنی سهم مشکل داره پس انقدر اینجا حرفهایی رو نزنید که حوصلمون سر بره ما همه موضوعات رو کم و بیش مطلع هستیم و با سهم میمونیم. والاسلام

لیست اخبار