جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کیوان سهیلی | keyvan1256
۱۱:۰۷:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فملی هزار بار هم بگید تعصب جلو چشم یک عده می بنده سهمی که تابستان سال گذشته 300 تومن بود بهار امسال شده 2400 ! حتما نیاز به اصلاح داره تقصیر هیچ کس هم نیست روال طبیعی یک بازاره وقتی اوج می گیره باید بیاد پایین و در جای که ارزش خرید داره معامله بشه اگر هم در اوج بره بالاتر بدتر میاد پایین قانون فیزیکه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار