جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احمدرضا شیری | arash1787
۱۲:۴۷:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

پتایر با این شاخص و این تورم و کاهش ارزش،پول ملی این قیمت برای سهم مضحک است . مگر تایر گران نشد دارید مفت خری می کنید یا واقعا سهم بی ارزش است بگویید تا همه بدانیم که چکار باید بکنیم. چقدر باید زیان بدهیم.

لیست اخبار