وساپا وساپا کمتر از یک ماه دیگه بالای 1400
-
ayzengard
#کرمان احتمالا تا ساعت 10 شب صف فروش خواهد شد و تا ساعت 12 هم به قیمت 70 تومن خواهد رسید من و شما مطلع نیستیم
-
کاووه
یکی از نشانه های رنج زدن فزر اینه که بی محابا بدون حجم زدن میره بالا بعد بر میگرده رو رنجی که بدون حجم رفته هی بالا پایین میشه بهترین فرصت برای فروش در سقف و خرید در کفشه
-
احمدرضا شیری
پتایر با این شاخص و این تورم و کاهش ارزش،پول ملی این قیمت برای سهم مضحک است . مگر تایر گران نشد دارید مفت خری می کنید یا واقعا سهم بی ارزش است بگویید تا همه بدانیم که چکار باید بکنیم. چقدر باید زیان بدهیم.
-
نبض مجامع | اخبار مجامع
🔴 #تایرا سهامداران خود را به مجمع فراخواند. 🕛 زمان مجمع: 1405/04/17 راس ساعت 10:00 عضو کانال اخبار مجامع شوید 👇 🆔️ @nabzemajame
-
فملی پول اومد سمت صندوق های ملکی. همشون از صف فروش به مثبت رفتند. سهام در اصلاح خواهد ماند
-
نسترن امیری
#وثخوز چه نوسان خوبی داد518 شکار خوبی بود
-
گرگ وال استريت
#شاخص_بورس گاهی هم یه سر به حسیر بزنید 518
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 بیشترین نوسان مثبت 🟡 #سینرژی، #لذیذ، #وثخوز، #ثنظام، #بالبر، #پدرخش، #ثنوسا، #کارام، #سنوین، #وتوس، #سیلام، #ریشمک، #پرسپولیس، #اباد، #بزاگرس @Mikhepool | میخ پول
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 بیشترین سرانه خرید 🟡 #وسنا، #پالایش، #ثروت، #پاکشو، #صبا، #ویستا، #شلرد، #ابنوس، #بپویا، #فارمانی، #شمس، #سیستم، #شستا، #غشوکو، #برلیان @Mikhepool | میخ پول
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 بیشترین ارزش صف فروش 🟡 #اروند، #فملی، #سهگمت، #افق، #فزر، #تکنو، #سفارس، #ولاعتماد، #خراسان، #غبهنوش، #ساوه، #سصوفی، #خاور، #وساپا، #سبهان @Mikhepool | میخ پول