بکاب بکاب و نفروشین توصف خرید چرا 🤣🤣🤣🤣
-
بتا سهم
#قلرست در گزارش ماهانه خرداد به فروش 2820 میلیارد ریالی رسیده است و 11ماهه 20836 میلیارد ریال است
-
فرزاد
#شاخص_بورس #وبملت اینم از 300 میلیارد دلار 🔺دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس گفت که موضوع اختصاص 300 میلیارد دلار برای بازسازی ایران در جلسات بین وزیر امور خارجه امریکا و وزرای کشورهای خلیج فارس در منامه مطرح نشده است
-
علی کاظمی
ثشاهد امیدوارم به حرفم رسیده باشید و ماهیت افراد رو شناخته باشید هر چند فکر نمی کنم غیر از حقوقی سهم کسی در این سهم مونده باشه.
-
سام نگهبان
سیلام سلام به دوستان همانطور که قبلا با قطعیت اعلام شد در این قیمت اصلاحی برای سهم متصور نیستم. به نظر این قرمز جزیی هم به خاطر شاخص و جا گذاشتن نوسانگیرها بود. تکرار همان روندی در شروع روند صعودی داشت. فکر میکنم واضح هست که تا الان در تمام حرکت ها نوسانگیرها جا مانده اند و تحلیل ها کاملا اشتباه بوده. به کامنت های صفحه دقت کنید متوجه میشید که چی میگم
-
بیژن دانش
سمگا وگردش و سمگا سهامداران عمده گنگین هستند. گنگین چندین شرکت زیر مجموعه دارد که سود های بسیار زیاد و دور از انتظار کسب کرده اند.( به نماد گنگین مراجعه و صورت مالی تلفیقی چند شرکت انرا ببینید. چند زیر مجموعه انرا بررسی کردم که اولی از زیان کم در هر سهم به سود بیش از 700 تومان رسیده و تلفیقی دوم همچنین و صورت مالی تلفیقی سوم همچنین قبلا بارها نوشتم که : سرمایه گذاریهای سمگا و همچنین وگردش شروع به سود سازی بسیار بسیار خوب کرده اند. هر گاه سمگا راه داد , اضافه کردم
-
وهامون ضعف مدیریت دراین شرایط کاملا نمایان است علت تاخیر در حراجی چیست
-
Hamid Albo
وسپه خدا رو شکر توانستم به فسبزوار و پارسان که داشتم با پول این مزخرف اضاف کنم فسبزوار صف خرید شد و پارسان در منفی خریدم با پایانی مثبت 2. فردا روزی دیگر خواهد بود… به درود وسپه
-
رضا الف
#کورز عجب سهم نابود یه این سهم. زودتر ازش راحت شیم. یه ساله همین قیمت ها. میره بالا میکشسونن پایین!
-
خوزه آلبرتو موخیکا
#شپلی از این به بعد قیمت روی تابلو فقط به تومان تغییر میکنه،حداقل تغییر یک تومان خواهد بود
-
بورسیب|Bour$iB
دقایق اخر بازار صف فروش وبملت خودرو و حتی خساپای همیشه صف فروش هم برداشته شد.. همونطور که وبصادر اشغالترین بانکی بود و الان راه افتاده داره میره خساپا و خودرو هم همین امروز فردا استارت میزنن و میرن بالا بالا ها.. این تنها گروه جا مانده بازارن ✔️✔️