#وتجارت میزان بازدهی تا این لحظه: 117 درصد مسولیت نگهداری یا فروش با خود دوستان… #مجمع_عمومی_عادی_سالیانه 05.04.06
-
اهرم طلا و دلار رفت بالا دیگه کسی سهام نمیخره
-
دانشگاه بورس
•️#بالبر از محدوده صف فروش با صف خرید
-
Office 607
"#گزارش_ماهانه #بیوتیک #خرداد فروش خرداد ماه 184 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 26% داشته. مجموع فروش از فروردین تا خرداد 326 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل افت 32% داشته. @Office607 l 1405/04/06"
-
ثنوسا صف و طوری جمع میکنه ادم با خودش فکر میکنه فردا دیگه صف خریده،در حالیکه این برای فریب دادن حقیقیه ،چون فردا باز صف فروشه
-
sajad.slm00
فزر شپنا و شبندر در صنعت خودش عالیه فزر هم در صنعت خودش عالی هست هیچکدومشون فروشی نیستن چون سودسازی هر دو عالیه
-
امیر مو سی پور
خودرو وقتی شرکتی رو با دستکاری صورت های مالی و .. در بورس نگه داری و منافع سهامدار مهم نباشه نتبجه میشه زیان سنگین سهامداران…چه کسی باید جواب عدم شفافیت این دو شرکت رو بده
-
ح م م ح
بکاب بکاب و نفروشین توصف خرید چرا 🤣🤣🤣🤣
-
Bourse thunder
#خودرو اپدیت محدوده در حال معامله 58 تومن مقاومته در صورت عبور تا 65 تومن میتونه رشد کنه ادامه رشد بستگی به مقاومت 65 تومن داره و تا این قیمت رو نشکنه جایی نمیره حمایت ها 54و 51 خودرو و سایپا به شدت در حال کنترل شدن هستند. 🆔 @Ir_EcoAi
-
Aydin
اهرم صف فروش بسته میشه و صف پالایشی هارو هم عرضه میکنن
-
علیرضا عالمی حریری
#ثجنوب در شرف صف خرید