#نبابک خروج پول هوشمند اخرین: -2.9% پایانی: -2.58% 🟥پی بر ای : 19.45 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405
-
اخبار فوری گِرونی
ثــمــر در کمتر از 10 ماه، 5 همتی شد 🎉 🌟 یک رکورد دیگر برای صندوق درامد ثابت ثمر؛ عبور از مرز 5 هزار میلیارد تومان، نشانه ای از اعتماد روزافزون سرمایه گذاران 🤝 بازده موثر خرداد ماه: 40% 🤝 براورد بازده موثر تیر ماه: 40%+ 🤝 سود روزشمار 🤝 بدون نرخ شکست 🤝 معاف از مالیات 🤝 ریسک بسیار پایین 👈 خرید با نماد «ثمر» ⛓ دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری 📱 پشتیبانی: @gandom_mediaa ☎️ شماره تماس: 02192003330 📱 نقشه راه سوداوری با گندم: @GandomFinance https://app.didar.me/customer/form/565eb0a9-fad0-4fd5-864a-c0b350421689
-
خبرآنلاین
ثــمــر در کمتر از 10 ماه، 5 همتی شد 🎉 🌟 یک رکورد دیگر برای صندوق درامد ثابت ثمر؛ عبور از مرز 5 هزار میلیارد تومان، نشانه ای از اعتماد روزافزون سرمایه گذاران 🤝 بازده موثر خرداد ماه: 40% 🤝 براورد بازده موثر تیر ماه: 40%+ 🤝 سود روزشمار 🤝 بدون نرخ شکست 🤝 معاف از مالیات 🤝 ریسک بسیار پایین 👈 خرید با نماد «ثمر» ⛓ دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری 📱 پشتیبانی: @gandom_mediaa ☎️ شماره تماس: 02192003330 📱 نقشه راه سوداوری با گندم: @GandomFinance https://app.didar.me/customer/form/565eb0a9-fad0-4fd5-864a-c0b350421689
-
علی نجابتی
#وتوسم الان مقدار زیادی وتوسم دارم. از نظر پرتفو دارایی های خوبی داره و قیمت سهامش الان نصف ارزش دارایی هایش هست. از نظر سود سازی هم درامد سود سهام نسبتا خوبی داره و معمولا سود خوبی هم از خرید و فروش سهام شناسایی می کنه و سیاست تقسیم سود هم معمولا بالای 80 درصد هست. به نظر من جمیع این نکات و مقایسه با سایر شرکتهای سرمایه گذاری، قیمت منصفانه الان وتوسم حوالی 450 تومن هست. خودم در این نسبت p/nav و با این پرتفو قصد اضافه کردن وتوسم را دارم.
-
بتا سهم
#سخزر در فروردین 1914 میلیارد ریال فروش را ثبت کرد و اردیبهشت با رشد چشمگیر 3145 میلیارد ریال فروش داشت و خرداد به عدد 3241 میلیارد ریال رسید و رشد کرد و 3ماهه 8300 میلیارد ریال فروش زد مدت مشابه قبل 5521 میلیارد ریال بود
-
بورس ایل
بین خودمون باشه ولی صف خرید ثفارس تکون نخورده 😉😉😍 فارس هم صف بمونه عالیه
-
ALEN DELON
#وساپا نفروشین پولبکه
-
فرابورس مدیا
#اطلاعیه| پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت فنی مهندسی پویش پژوهان صنعت ✳️تعداد 5,000,000 اوراق مرابحه شرکت فنی مهندسی پویش پژوهان صنعت (سهامی خاص) با قیمت اسمی 1,000,000 ریال، در نماد معاملاتی #پژوهان091 از امروز شنبه 1405/04/06 تا دوشنبه هشتم تیرماه به مدت سه روز کاری پذیره نویسی می شود. ❗در این خصوص توجه به موارد زیر ضروری است: 1️⃣ پذیره نویسی به روش #حراج صورت می گیرد. 2️⃣ #بازارگردان این نماد، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی قلک بوده و این نماد فاقد متعهد پذیره نویسی است. 3️⃣ محدودیت حجمی خرید برای هر سفارش 1,000,000 ورقه است. 4️⃣ حداقل حجم هر سفارش 5,000 ورقه بوده و سفارش وارد شده باید مضربی از 5,000 ورقه باشد. 5️⃣ اوراق مزبور با نام و قابل معامله در فرابورس بوده، نرخ ان 23 درصد سالانه تا سررسید است که مواعد پرداخت سود هر 3 ماه از تاریخ انتشار بوده و مدت اوراق 48 ماه است. 6️⃣ تمامی کارمزدها و هزینه های پذیره نویسی اوراق برعهده #ناشر اوراق است و در صورتی که ناشر نهاد واسط باشد به عهده بانی است؛ لذا کارگزاران نباید مبلغی بابت کارمزد از مشتریان اخذ کنند. 7️⃣ تسویه و پایاپای این اوراق به صورت T+1 است. 8️⃣ پس از اتمام پذیره نویسی، #معاملات_ثانویه این اوراق در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران اغاز می شود. ✔️برای اطلاع از جزییات بیشتر درباره این اوراق می توانید به اطلاعیه مربوطه واقع در تارنمای رسمی شرکت فرابورس ایران مراجعه فرمایید. 🖌️مدیریت عملیات ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران - اوراق بدهی #پذیره_نویسی #اوراق_مرابحه #پژوهان09 #فرابورس 🆔 @Farabourse_Media https://www.ifb.ir/GetFiles/GetAnnouncmentFile.aspx?file=25090
-
بورس۲۴ | Bourse24
ادامه خیز #ناما تا محدوده 391 تومان، 2,5%+ از صف فروش تا چند قدمی صف خرید #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
فقط نوسان
وسبحان عالی بازیگران جمع کردند با پی بر ای 2 دیگه پرواز وبسوی تارگت300 امروز و فردا وارد کانال 200میشیم هنوز هم فرصت خرید
-
بورس زرینه | Bourse Zarrineh
ثشرق رسید به 1800. صف فروش 😕 نزدیک 70%اصلاح. باید بیشتر از 100%رشد کنه تا سهامداران سربه سر بشن یاد قدرت پول بازیگرش افتادم که هیچ وقت نداشت . ایشالله هیچ وقت هم نداشته باشه .دارایی ملت رو پودر کرد