جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی نجابتی | ali62n62c
۱۱:۵۸:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#وتوسم الان مقدار زیادی وتوسم دارم. از نظر پرتفو دارایی های خوبی داره و قیمت سهامش الان نصف ارزش دارایی هایش هست. از نظر سود سازی هم درامد سود سهام نسبتا خوبی داره و معمولا سود خوبی هم از خرید و فروش سهام شناسایی می کنه و سیاست تقسیم سود هم معمولا بالای 80 درصد هست. به نظر من جمیع این نکات و مقایسه با سایر شرکتهای سرمایه گذاری، قیمت منصفانه الان وتوسم حوالی 450 تومن هست. خودم در این نسبت p/nav و با این پرتفو قصد اضافه کردن وتوسم را دارم.

لیست اخبار