🌺🌺🌺🌺🌺 « #لخزر » در چه محدوده ای ارزنده است؟ لخزر روند گزارش دهی خوبی داشته است. این شرکت در فروردین چندان خاص ظاهر نشد و 564 میلیارد ریال فروش ثبت کرد، اما در اردیبهشت جبران کرد و فروش به 6201 میلیارد ریال رسید. در خرداد نیز فروش شرکت 5124 میلیارد ریال بود. در مجموع فروش 3ماهه شرکت به 11890 میلیارد ریال رسیده که حدود 2 برابر مدت مشابه سال قبل است. لخزر در گزارش 12ماهه به سود 1140 ریالی رسیده و در 9ماهه نیز 986 ریال سود محقق کرده بود. در گزارش 12ماهه شرکت 3117 میلیارد ریال سود عملیاتی و 7112 میلیارد ریال سود خالص داشته است. در گزارش 9ماهه سود عملیاتی 2730 میلیارد ریال، سود غیرعملیاتی 3951 میلیارد ریال و سود خالص 6151 میلیارد ریال ثبت شده است. در 6ماهه نیز شرکت به سود 746 ریالی رسیده و 2263 میلیارد ریال سود عملیاتی، 2841 میلیارد ریال سود غیرعملیاتی و در مجموع 4652 میلیارد ریال سود خالص داشته است. در گزارش 3ماهه نیز سود 200 ریالی ثبت شده که اندکی بهتر از مدت مشابه سال قبل است. در این دوره 1145 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1247 میلیارد ریال سود خالص گزارش شده است. در مجموع به نظر می رسد فروش سهم در محدوده های زیر 6000 ریال چندان منطقی نباشد و می تواند شرایط قیمتی بهتری را تجربه کند. البته در این گروه به نظر می رسد #توشه همچنان از لخزر گزینه بهتری باشد.
-
بورس۲۴ | Bourse24
ادامه خیز #ناما تا محدوده 391 تومان، 2,5%+ از صف فروش تا چند قدمی صف خرید #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
فقط نوسان
وسبحان عالی بازیگران جمع کردند با پی بر ای 2 دیگه پرواز وبسوی تارگت300 امروز و فردا وارد کانال 200میشیم هنوز هم فرصت خرید
-
بورس زرینه | Bourse Zarrineh
ثشرق رسید به 1800. صف فروش 😕 نزدیک 70%اصلاح. باید بیشتر از 100%رشد کنه تا سهامداران سربه سر بشن یاد قدرت پول بازیگرش افتادم که هیچ وقت نداشت . ایشالله هیچ وقت هم نداشته باشه .دارایی ملت رو پودر کرد
-
بورس ایل
شبریز هم جمع شد صفش ✅
-
📊✅Intelligent technique✅📊
اونایی که این یکی دو سال فقط می گفتن طلا، طلا، طلا یه نگاه هم به بازار سهام بندازن… همون طور که #وخارزم نشون داد، وقتی یک سهم ارزنده وارد روند صعودی میشه، می تونه بازدهی ای بسازه که خیلی وقت ها از دارایی های سنتی جلو بزنه. به نظر من، تازه اول راهه… و این بار ممکنه کلیت #بورس، خیلی از طرفدارهای طلا رو از نظر بازدهی جا بذاره. #تکنیک_هوشمند @intelligent_technique
-
بورس کوتاه مدت
وسبحان عالی بازیگران جمع کردند با پی بر ای 2 دیگه پرواز وبسوی تارگت300 امروز و فردا وارد کانال 200میشیم هنوز هم فرصت خرید
-
NoavaranAmin
ارزش دلاری نماد #فوکا سامانه ارزش دلاری نواوران امین، روند تاریخیِ ارزشِ بازار نمادها و صنایع بورسی را بر مبنای دلار نمایش داده و امکان مقایسه ی دقیقِ ارزش فعلی با اوج و کف های تاریخی را فراهم می کند. با بهره گیری از این ابزار، می توان جایگاه هر سهم را نسبت به گذشته ی خود از منظر دلاری تشخیص داد و فرصت های سرمایه گذاری را بر مبنای «ارزش واقعی» (و نه صرفاً قیمت اسمی) شناسایی کرد. 💡 در اقتصادی تورمی، سنجش ارزش به دلار، تصویری شفاف تر و واقعی تر از وضعیت بازار ارایه می دهد.این ابزار تحلیلی جهت حمایت از تصمیم گیری هوشمندانه ی سهامداران، به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است. 🔗 لینک ابزار سنجش ارزش دلاری: https://www.nadpco.com/PB?PerGID=94 🆔 Telegram: @NoavaranAmin
-
محسن
#شکام هدف اول 850 بعد 1200
-
همتا
خموتور. هم باید خرید #خموتور
-
🐮 TECHNO CHROS 🐼
#خاور اپدیت ریپلای 💫نمای فعلی… 💥مقاومت حوالی 150 تومن سد راهش شد پس تا وقتی بالای 150 تومن تثبیت نکرده باندحمایتی_پولبکی سبز رو داریم 🎋🌹🥀🌺🥀🌹🎋 💥join 🔜 💚 @technochrosplus 💚 https://t.me/OZVIYYAT https://t.me/TECHNOCHROS https://t.me/OZVIYYAT