#وتجارت با 6 میلیارد صف خرید در حال بازگشایی ست
-
فملی کسی میدونه مجمع افزایش سرمایه کی هست؟؟؟
-
علی رستمی
#غگز صف فروش میخریم سهم اصلاح خوبی داشته
-
بازگشایی و مچینگ
#تپسی #بازگشایی تاریخ معامله قبلی: 1405/03/31 #D1405_04_06 11:50:13
-
غالبر ضرر سالانه منفی 40 درصد
-
شگستر مشکل همین عجول بودن است
-
وبملت تا زمانیکه بز فروش هست بزخری هم ادامه دارد…!
-
اروند اگر دوستان راضی باشن سامان رو به عنوان نماینده سهام دارن بفرستیم مجمع که از ما دفاع کنه
-
شپلی اونهایی که در حال کوبیدن و نظر منفی دارن ازشون سوال میکنم اگه شذکت فروش ماهانه دو تا سه هزار میلیارد فروش کنه سوداوری شرکت چقدر میشه اگه سهم تودلی فرپش بره چقدر نقدینگی وارد شرکت میشه و فروش بلوک ها و خیلی مسایل هم اصلا هیج همینو جواب بدین
-
قدیمی شلرد
#شلرد خواسته ما سهامدارها علی الخصوص قدیمی ها از جناب اسمعیلی ، در مجمع دوشنبه ، اولا رسوا کردن مدیریت قبلی چون از این به بعد همش پای ایشون نوشته میشه…ثانیا کمپرسور رسیده ، ملحقات رو تو این بازه 60 روز ، هوایی ، ریلی ، دریایی هر جوری می تونه وارد کشور کنه… نباید این فرصت از دست بره ، واجبتر از نان شب برای ایشون راه اندازی کمپرسور جدیده… #فارس
-
علی کاظمی
ثشاهد کسانی که ازش تعریف می کنند همکاران خودش هستند