جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی داتلی بیگی | mhdibeigi
۱۱:۳۲:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ساروم بخاطر اینکه نرخ بازده درامد ثابت رو گفتن رفته بالا تر. بازار فک میکنه که بازدهی اون بیشتر از ساروم میتونه باشه. البته که بنده اینطور فک نمیکنم

لیست اخبار