🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672
-
ارش قدیمی
وسپه صف فروشه
-
محمدرضا جهانفر
خودرو خبر دور. جدید مذاکرات بیاد صف خرید میشه
-
مجید محمدی
شپدیس حتما این خیر دیدید چین قرارد سنگین ب ای خرید اوره با ایران بسته حتی صادرات اون به چین هم ممنوع کرده این عین اینکه از دوچرخه پیاده شی و سوار موتور شی خبر بهتر از این
-
am bourse
ثبهساز حرف بقیه رو ملاک قرار ندید
-
رسول گرجستانی
ثاخت ثاخت چرا اینجوری میتازه؟
-
mohmad
#ورنا #شاخص_بورس #وساپا ینی چی میشه تویه این هفته خبر واگذاری بیاد کدال یا الله
-
eng.sjhp 1352
چکاپا انشاالله خوب باز بشه باخدا
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#زهلال کد به کد اخرین: 2.98% پایانی: 2.98% ⬛️پی بر ای : 7.17 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405
-
مهدی داتلی بیگی
ساروم بخاطر اینکه نرخ بازده درامد ثابت رو گفتن رفته بالا تر. بازار فک میکنه که بازدهی اون بیشتر از ساروم میتونه باشه. البته که بنده اینطور فک نمیکنم
-
armani007
#جم کاملا تابلو حقوقی به کد خودی میده 80% معاملات از ناحیه حقوقی است