#وبصادر #شپنا #پالایش ازادسازی سهام عدالت پس ازیک دهه سکوت؛وعده وزیر اقتصاد برای تابستان 1405 مدنی زاده در پاسخ به تسنیم: 🔹فرایند ازادسازی سهام عدالت طی چند ماه گذشته در شورای عالی بورس به تصویب رسید و بر اساس این مصوبه مقرر شد سازمان بورس، فرایند ازادسازی را در زمان مناسب اغاز کند. 🔹در اخرین جلسه شورای عالی بورس نیز این موضوع مجدداً مورد بررسی شد و با توجه به اینکه فضای بازار سرمایه اکنون از امادگی نسبی برخوردار است، اجرای این برنامه در دستور کار قرار گرفته است. 🔹یکی از مهم ترین پیش نیازهای اجرای برنامه ازادسازی، برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت است. 🔹در مواردی که مجامع این شرکت ها برگزار نشده باشد، از دادستانی درخواست شده است تا مطابق قانون تجارت، ارکان شرکت های سرمایه گذاری استانی را مکلف به برگزاری مجمع کند و در صورت استنکاف، اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد. 🔹امیدواریم مردم پس از بیش از یک دهه توقف، شیرینی بازگشایی و ازادسازی سهام عدالت را در تابستان امسال تجربه کنند. tasnimnews.ir/3626573
-
آرش گیو
فملی بخر بنداز یه گوشه فملی به کسی ضرر نرسونده دیدت بلند مدت باشه و سرمایه گذاری .مس اینده داره سنگین .جا نمونی فقط
-
سعید محرمی
ونوین صف خرید
-
علی مهر
#خودرو روزی شود که مرسدس بنز دست گدایی به سوی ایران خودرو دراز کند…نذیر دوشنبه از اوغانستان
-
علیرضا
فردا بازار متعادلتر داریم ، امروز بخاطر سود 40 درصد بانکی و خبر تعرض دوباره باعث ترس هیجانی شده تو این منفی ها خرید کنید دپارس خودرو وبملت فزر موج دارایکم همیشه خرید پله ای داشته باشید
-
مهدی مرادی
وساپا تا 640 پایین میره
-
ایلیا
نوبت جمع شدن صفحه فروش فملی امونش ندید مفته راحت 6000 تومان پولشه
-
شپنا ورود و خروج به موقع و ورود به سهام های خوب تر و قوی تر باعث میشه که انقدر ناراحت منفی خوردن سهممون نباشیم! در سهام و نماد ضعیف ورود کردین خب پس طبیعیه با کوچکترین خبر منفی و صف فروش بشن! دوم اینکه اصلاح جزیی از بازاره و اگر نباشه رشدی در کار نیست حتی برای شپنا قرار هم نیست بازار تا ابد رشد کنه یا اصلاح کنه…صبور باشید…
-
تایرا خموتور رو هم بخرید تو صف فروش
-
مجید کلنتری کشکی
تکشا حداقل پولی که به اعضا میدهد درست باشه
-
واعتبار معلوم شد این سهم بازیگر نداره تمام