جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| m.kzmzdh
۱۱:۲۵:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شپنا ورود و خروج به موقع و ورود به سهام های خوب تر و قوی تر باعث میشه که انقدر ناراحت منفی خوردن سهممون نباشیم! در سهام و نماد ضعیف ورود کردین خب پس طبیعیه با کوچکترین خبر منفی و صف فروش بشن! دوم اینکه اصلاح جزیی از بازاره و اگر نباشه رشدی در کار نیست حتی برای شپنا قرار هم نیست بازار تا ابد رشد کنه یا اصلاح کنه…صبور باشید…

لیست اخبار