🔍 نماد هایی که امروز مجمع برگزار می کنند مجمع عادی سالیانه 🔹خدیزل ساعت 8.5 🔹سلیم ساعت 10 🔹هانیکو ساعت 14 🔹هجرت ساعت 8 🔹حبندر ساعت 14 مجمع فوق العاده 🔹فلوله ساعت 14 🔹شیفته ساعت 15 @Zarebinebourse
-
30min
از روزی ک من چفیبر و فروختم همش صف خرید
-
اهرم اتفاقی که دیشب افتاد هر لحظه ممکنه دوباره استارت ج رو بزنه اونوقت بازار قفل صف فروش میشه تا شاخص 3500
-
ثشاهد بخرعوامل حقوقی شمافقط بخرررررررررر
-
افشین 1341
#فسوژ سهامداران محترم به نظر می رسد با توجه به شرایط چند سال گذشته در اکثر سهامهای کشور بهترین راهبرد برای سهامداران حقیقی خرد درخواست و مطالبه تقسیم سود نقدی حداکثر باشد . لذا استدعا درام در مجمع این مهم به هیات مدیره به صورت یک نظر عمومی سهامداران حقیقی مطرح ودرخواست گردد . با تشکر از سهامداران فهیم فسوژ
-
شجم نمیدونم چرا حس میکنم طرح توسعه رو فعلا بیخیالش شدن و پول ندارن انجامش بدن،
-
محسن نظری تحلیل تکنوفاندامنتال
زمانی که دحاوی محدوده 200 تومان معرفی و بسیار تاکید شد تحولات بنیادیش را قبلا دیده بودیم بسیاری انتقاد می کردن ولی الان گیر کسی نمی اید و سهم می رود تا تارگت 400 تومان و شاید هم 500 تومان
-
مجید ح
#خودرو فروش اشتباهی مهلک شاید دو سه روز در این محدوده بماند منفی مثبت کند اندکی پایین بیاورد بعدش صعود قطعیست✅
-
Behzad K
خگستر حتوکا رو در صف خرید فروختیم و به خگستر و خودرو در صف فروش ورود کردیم چون میدونستیم 57 تومن برای سهم خودرو خیلی ارزون هست.
-
گنجینه بورسی
این #خودرو #خساپا دوتا اشغال فروش و باید ببرن بازار توافقی معامله کنن
-
BourseMag|مجله بورس
صف خرید #اخابر در قیمت 712 ریال یک دور کامل عرضه شد و پس از جذب 15 میلیارد تومان پول خرد مجددا به صف خرید نشست. 📊 @BourseMagz