جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Behzad K | claudio
۰۹:۲۸:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خگستر حتوکا رو در صف خرید فروختیم و به خگستر و خودرو در صف فروش ورود کردیم چون میدونستیم 57 تومن برای سهم خودرو خیلی ارزون هست.

لیست اخبار