🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672
-
30min
از روزی ک من چفیبر و فروختم همش صف خرید
-
اهرم اتفاقی که دیشب افتاد هر لحظه ممکنه دوباره استارت ج رو بزنه اونوقت بازار قفل صف فروش میشه تا شاخص 3500
-
ثشاهد بخرعوامل حقوقی شمافقط بخرررررررررر
-
افشین 1341
#فسوژ سهامداران محترم به نظر می رسد با توجه به شرایط چند سال گذشته در اکثر سهامهای کشور بهترین راهبرد برای سهامداران حقیقی خرد درخواست و مطالبه تقسیم سود نقدی حداکثر باشد . لذا استدعا درام در مجمع این مهم به هیات مدیره به صورت یک نظر عمومی سهامداران حقیقی مطرح ودرخواست گردد . با تشکر از سهامداران فهیم فسوژ
-
شجم نمیدونم چرا حس میکنم طرح توسعه رو فعلا بیخیالش شدن و پول ندارن انجامش بدن،
-
محسن نظری تحلیل تکنوفاندامنتال
زمانی که دحاوی محدوده 200 تومان معرفی و بسیار تاکید شد تحولات بنیادیش را قبلا دیده بودیم بسیاری انتقاد می کردن ولی الان گیر کسی نمی اید و سهم می رود تا تارگت 400 تومان و شاید هم 500 تومان
-
مجید ح
#خودرو فروش اشتباهی مهلک شاید دو سه روز در این محدوده بماند منفی مثبت کند اندکی پایین بیاورد بعدش صعود قطعیست✅
-
Behzad K
خگستر حتوکا رو در صف خرید فروختیم و به خگستر و خودرو در صف فروش ورود کردیم چون میدونستیم 57 تومن برای سهم خودرو خیلی ارزون هست.
-
گنجینه بورسی
این #خودرو #خساپا دوتا اشغال فروش و باید ببرن بازار توافقی معامله کنن
-
BourseMag|مجله بورس
صف خرید #اخابر در قیمت 712 ریال یک دور کامل عرضه شد و پس از جذب 15 میلیارد تومان پول خرد مجددا به صف خرید نشست. 📊 @BourseMagz