#شپنا احتمالاً 20درصد اصلاح دارد.
-
Moreb
#وبصادر #شپنا #پالایش ازادسازی سهام عدالت پس ازیک دهه سکوت؛وعده وزیر اقتصاد برای تابستان 1405 مدنی زاده در پاسخ به تسنیم: 🔹فرایند ازادسازی سهام عدالت طی چند ماه گذشته در شورای عالی بورس به تصویب رسید و بر اساس این مصوبه مقرر شد سازمان بورس، فرایند ازادسازی را در زمان مناسب اغاز کند. 🔹در اخرین جلسه شورای عالی بورس نیز این موضوع مجدداً مورد بررسی شد و با توجه به اینکه فضای بازار سرمایه اکنون از امادگی نسبی برخوردار است، اجرای این برنامه در دستور کار قرار گرفته است. 🔹یکی از مهم ترین پیش نیازهای اجرای برنامه ازادسازی، برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت است. 🔹در مواردی که مجامع این شرکت ها برگزار نشده باشد، از دادستانی درخواست شده است تا مطابق قانون تجارت، ارکان شرکت های سرمایه گذاری استانی را مکلف به برگزاری مجمع کند و در صورت استنکاف، اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد. 🔹امیدواریم مردم پس از بیش از یک دهه توقف، شیرینی بازگشایی و ازادسازی سهام عدالت را در تابستان امسال تجربه کنند. tasnimnews.ir/3626573
-
اهرم اینم صف فروش تقدیم نگاه زیباهتان
-
IMEX CHANNEL
کل فروشنده ها 3 میلیارد تومان #اپرداز
-
شستا سوخت فملی استارت ریزش رو زد
-
عباسی
خگستر فکنم پول نیس واسه شرکت و دارن استفاده میکنن از سهام ها تا از تورم جا نمونن
-
کانال حاج علی
#شپدیس رحم نکنید می خوام صف سنگین بزنم🧐🧐
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
💠 #حسینا صف خرید متوالی. قبلا به دوستان در ⭕️ معرفی شده بود😉 🆑 @karoacademy365 ⭐️
-
کیوان سهیلی
فملی خوب کل بازار مثبته چون خیلی رشد نکرده ، فملی از پاییز سال گذشته 8 برابر شده هنوز ریزش شروع نکرده، چنان بریزه که کپ کنید
-
حامد پارس
#کرمان بهتون قول میدم امروزم صف فروش میشه
-
خاور چرا باید صف فروش باشه .!!!!!!!