جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مصطفی | poker83star
۰۱:۵۳:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شاخص_بورس #وبملت 🔴تکمیلی| به گزارش خبرنگار صداوسیما در سیریک: ساعت 23 و پانزده دقیقه امشب صدای انفجار در اسکله طاهرویی سیریک شنیده شد. 🔹یک منبع اگاه نظامی علت این انفجارها را اصابت پرتابه به محدوده اسکله طاهرویی سیریک بیان کرد. 🔹این منبع اگاه نظامی گفت: حدود 5 ساعت پیش چند شلیک اخطار از شهرستان سیریک به شناورهای متخلف در تنگه هرمز پرتاب شد. 🔹همچنین شنیده ها از شلیک دو موشک اخطار ساعاتی پیش از حوالی کرپان به سمت تنگه هرمز حکایت دارد. نمیدونم چرا بعضیا به هر نحوی شده میخوان فضا رو متشنج نشون بدن، اقا فقط چند تا پرتابه بوده که این اتفاق هم بار اول نیست که توی اتش بس میفته! احیانا دلواپسان طلا یا عیار دارین؟!؟ دوستان راحت بگیرید بخوابید شهر در امن و امان هست 😉 مثل اتش بس های قبلیه، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. در ضمن در همین لحظه انس دوباره اومد روی 4000 دلار. اگر بیاد زیر 4000 دلار پس یعنی حمایت روانی 4000 دلار رو نتونسته حفظ کنه و اون بالا رفتنه یه پولبک به حمایت شکسته شده بود.

لیست اخبار