#شاخص_بورس #وبملت 🔴تکمیلی| به گزارش خبرنگار صداوسیما در سیریک: ساعت 23 و پانزده دقیقه امشب صدای انفجار در اسکله طاهرویی سیریک شنیده شد. 🔹یک منبع اگاه نظامی علت این انفجارها را اصابت پرتابه به محدوده اسکله طاهرویی سیریک بیان کرد. 🔹این منبع اگاه نظامی گفت: حدود 5 ساعت پیش چند شلیک اخطار از شهرستان سیریک به شناورهای متخلف در تنگه هرمز پرتاب شد. 🔹همچنین شنیده ها از شلیک دو موشک اخطار ساعاتی پیش از حوالی کرپان به سمت تنگه هرمز حکایت دارد. نمیدونم چرا بعضیا به هر نحوی شده میخوان فضا رو متشنج نشون بدن، اقا فقط چند تا پرتابه بوده که این اتفاق هم بار اول نیست که توی اتش بس میفته! احیانا دلواپسان طلا یا عیار دارین؟!؟ دوستان راحت بگیرید بخوابید شهر در امن و امان هست 😉 مثل اتش بس های قبلیه، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. در ضمن در همین لحظه انس دوباره اومد روی 4000 دلار. اگر بیاد زیر 4000 دلار پس یعنی حمایت روانی 4000 دلار رو نتونسته حفظ کنه و اون بالا رفتنه یه پولبک به حمایت شکسته شده بود.
-
STT
#فملی جالبه اولین خبر درگیری های تمام شده امروز را کاربری همرسان می کند که طی این چند روز هم مدام هشدار ریزشهای فملی را بارها و بارها از سر خیرخواهی! دادن! :) چه تصادفی !
-
الف تا ی
#خودرو چقدر اینجا نقدیون و طلا داران زیاد هستن. روند بازار در سهامیاب تدوین نمیشه
-
فاطمه
#ختور یکی از من در مورد خنور پرسیدم بود من به ختور رسیدم چیزی خوبی
-
احسان
#وغدیر - سهامداران اصلا به اخبار نقض اتش بس و حمله و… توجهی نکنید . - درسته امریکا 50 هزار نیرو و تجهیزات جنگی اورده توی منطقه ولی از اولش هم قصد جنگ را نداشت . - ترامپ قبل از اعزام نیروها به خانواده انها ، کنگره ، خبرگزاریها و… گفته بود من اجازه نمیدیم به این سربازان اسیبی برسد ، یعنی عملا وارد جنگی شد که شرطش تلفات صفر برای طرف امریکایی بود . - افرادی که اهل برنامه ریزی هستند میدانند اگر 50 هزار نفر را 6 ماه حتی ببری سفر شمال برای تفریح حتما چند صد نفری از انها به خاطر عوامل مختلف مثل غرق شدن و تصادف و… کشته خواهند شد . پس اینکه ترامپ بازگشت این تعداد سرباز از یک منطقه جنگی را گارانتی کرده یعنی قصدش از اعزام این نیرو ها جنگ نبوده و لذا بقیه کارها و حرفاش ، هارت و پورت و بلوفه است . قدیمی ها گفتن یکی مرد جنگی به از صد سوار . این بابا نه مرد جنگه و نه… !!!
-
فاطمه
#خنور
-
فاطمه
#خنور پی بر ای
-
فاطمه
#خنور بهترین پی بر ای گروه رو دارد
-
احسان
#شستا - سهامداران محترم به این اخبار نقض اتش بس و حمله و… هیچ توجهی نکنید . - درسته امریکا 50 هزار نیرو با کلی تجهیزات اورده توی منطقه ولی اصلا قصد جنگ را نداشت و ندارد . - ترامپ حتی قبل از اعزام نیرو به خانوادهها ، کنگره ، خبرگزاریها و… گفته بود من اجازه نمیدیم این سربازان اسیبی ببینند ، یعنی عملا وارد جنگی شد که شرطش تلفات صفر برای طرف امریکایی بود ( قراره شنا کنند بدون انکه خیس شوند ) - انهایی که اهل برنامه ریزی و مدیریت هستند به خوبی میدانند اگر قرار باشه 50 هزار نفر را 6 ماه حتی ببری سفر شمال یا جزایر قناری ، حتما چند صد نفری از انها به خاطر عوامل گوناگون مثل غرق شدن و تصادف و… کشته خواهند شد . پس اینکه ترامپ بازگشت این تعداد سرباز از یک منطقه جنگی را گارانتی کرده یعنی بقیه کارها و حرفاش ، هارت و پورت و بلوفه !!! از قدیم هم گفتن یکی مرد جنگی به از صد سوار .
-
فاطمه
#خنور
-
فاطمه
#غکورش فروش رشد داشته