جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احسان | ahsan2025
۰۲:۳۲:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شستا - سهامداران محترم به این اخبار نقض اتش بس و حمله و… هیچ توجهی نکنید . - درسته امریکا 50 هزار نیرو با کلی تجهیزات اورده توی منطقه ولی اصلا قصد جنگ را نداشت و ندارد . - ترامپ حتی قبل از اعزام نیرو به خانوادهها ، کنگره ، خبرگزاریها و… گفته بود من اجازه نمیدیم این سربازان اسیبی ببینند ، یعنی عملا وارد جنگی شد که شرطش تلفات صفر برای طرف امریکایی بود ( قراره شنا کنند بدون انکه خیس شوند ) - انهایی که اهل برنامه ریزی و مدیریت هستند به خوبی میدانند اگر قرار باشه 50 هزار نفر را 6 ماه حتی ببری سفر شمال یا جزایر قناری ، حتما چند صد نفری از انها به خاطر عوامل گوناگون مثل غرق شدن و تصادف و… کشته خواهند شد . پس اینکه ترامپ بازگشت این تعداد سرباز از یک منطقه جنگی را گارانتی کرده یعنی بقیه کارها و حرفاش ، هارت و پورت و بلوفه !!! از قدیم هم گفتن یکی مرد جنگی به از صد سوار .

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار