جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
پیر شپل آباد | 241806apinst
۰۱:۰۷:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شپلی من پای سهم زحمت کشیدم و موندم.الان نتیجه صبرم رو از خدا میخوام که روزی دهنده اونه سلطان محمود خر کیه که بخواد زنگ بزنه سازمان .انگار سازمان تا الان خواب بوده که حجم مبنای 270 میلیونی براش گذاشته کینه و حسادت فقط خودت رو میسوزونه اینجور مواقع که دشمنی زیاد میشه مطمین میشم سهم خوبی انتخاب کردم

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار