🚨 اقفال طریق سلیم سلام ㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤ
-
مهراد
#کسرام چه خبره تو این سهم که حقوقی ها اینطور دارن هر روز اضافه می کنن!!
-
و خدایی که به شدت کافیست
#غپاک خوب بفروش برادر
-
ما ما الجزء الثاني
بطنی واوا
-
احسان
#شبندر ظاهرا سایت محبوب ، مردمی و خوب سهامیاب در اقدامی بی سابقه و بدون اطلاع رسانی به اعضا محترم سایت ، امکان بازنشر پستها را محدود یا متوقف کرده !!! ایا برای همه کاربران اینگونه هست یا این دسترسی فقط برای اکانت من محدود شده ؟ دوستان راهنمایی بفرمایند . متشکرم
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#AGLD/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
mehdi
#لکما خوبی سهام لکما اینه از ورشکستگی خارج شده فقط امیدوارم زود برگرده قیمتش
-
Lost dreams❤️🩹✨
یه چیزی رو که راجع به کارما دوست داشتم اتفاق بیفته…
-
TheOddPlay1991
Disagree سختت کیمیا واحیا السنه کلها and i love em
-
بابا لنگ دراز 🎩
#شپدیس برای رسیدن به اهداف 1600 و 1800 باید بتونه خط روند مقاومت 1400 رو بشکنه حمایت 1250
-
پیر شپل آباد
#شپلی من پای سهم زحمت کشیدم و موندم.الان نتیجه صبرم رو از خدا میخوام که روزی دهنده اونه سلطان محمود خر کیه که بخواد زنگ بزنه سازمان .انگار سازمان تا الان خواب بوده که حجم مبنای 270 میلیونی براش گذاشته کینه و حسادت فقط خودت رو میسوزونه اینجور مواقع که دشمنی زیاد میشه مطمین میشم سهم خوبی انتخاب کردم