#دی همه جای دنیا توی جنگ شرکتهای تولیدی و بورس بد میشه و ضرر میکنم.فروش فروردین و اردیبهشت بعضی شرکتها جهش n درصدی داره .البته موقعه افشای الف معلوم میشه خودشون هم فهمیدن خالی بندیه و کسی نمیاد بخره نمادها رو.این بانک دی هم دماوند رو نتونست بفروبفروشه وسط جنگ فروخت .جالبتر اینکه تو شرایط جنگی شرکتهای بیمه ای بدترین ضررها رو میکنن.بانک دی رفت نماد بیمه دی رو مجددا خرید تا زیان سازی رو مطمعن بشه بهمونه خوبی برای در جا زدن سهم و ندادن پول ما داشته باشه😂😂
-
کانال تحلیل
#شاخص_کل ببنین حد ضرر 5 میلیون هستش وسلام شا تو روندای صعودی وقتی حد ضرر میخورین بقیش داستان سرایی نمیدونم از فلان حمایت برمیگرده اینا حرف مفته. ما اولین اصل تو بازار مارکت استراکچر یعنی ساختار روند . وقتی ساختار و روند از دست رفت ولرد یه روند جدیدی میشی که اون روند خصوصیات قیمتی خودش داره. ضعف روند تو بازار هست تو هم وزن ببشتر تو شاخص کل کمتر چراشو هفته پیش چنتا ویس طولانی دادم که حجم پول تو شاخص کل زیاده این خجم نمیتونه تو یکی دو کندل خارج بشه یه مقداریش اول خارح میشه که همون باعث میشه که دیکه روند قدرت اول رو نداشته باشه یه مقداریش با شل کن سفت کن خارج میشه یعنی نوسانات بازار و بعد یه مرحله ای دیگه قدرت پول کم شد دیگه اصلاح صورت میگیره. از اینجا بازار شک نکنین به اخبار واکنش خیلی بیشتر خواهد داد چنتا نکته میگم دقت کنین یک اینکه تو این مقطع از روند وبازار بازار به اخبار واکنش بالایی نشون میده چه اخبار بنیادی چه اخبار سیاسی . دوم بچه های اپشن کار تو این مقطع بازار خیلی مراقب باشن چون ممکن اول بازار مثبت باشه یهو یه خبری بیاد منفی بشه طرف بفروشه دوباره بازار برگرده و این به شدت ضرر کنه
-
دپارتمان بورس
پیشنهاد سرخطی ها برای امروز ؛ #شپنا #شبندر #تاپیکو #فارس #زفجر #شغدیر #ونفت #ددانا #درازک #ناما #حکشتی #غشهداب #توسن #ولملت #غشوکو #فگستر #بتهران #پتروما 🗓1405/04/06 @departeman_ir
-
بورس اصفهان | Bourse Esf
#ذوب مقاومت بسیار محکم حوالی ناحیه 50 تومن با یه پایین دیگه از این ناحیه ، هم می تونه عبور کنه، یه پایین دیگه می تونه داشته باشه و سپس تارگت 62 تومنی @BoursEsf13
-
گرگ والستریت
#غمارگ ایا درحال اصلاحه یا بازم جای رشد داره
-
Stalin
#شسینا سلام سال 99 اکثریت سهم ها افزایش سرمایه دادند گپ قیمت سهم پرمی کردند اگر شسینا را درنظر بگیر اولین گپ پر کنی بیست هزارتومان انشالله پایان سال
-
بورس نگار
🔹کدام صندوق ها از رشد #شستا و #تاپیکو منفعت بیشتری می برند؟ 🔹در بین صندوق های اهرمی #اهرم بیشترین وزن را در #شستا دارد @NiceTrend
-
NOCTIS WEAR
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
گزارشات ماهانه
#قشرین_گزارش_عملکرد_ماهانه منتهی به : 1405/02/31 🟢 افزایش 35 درصدی فروش تجمعی امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش 🔴 کاهش 100 درصدی فروش ماه جاری به میانگین جاری 🔴 کاهش 100 درصدی فروش ماه جاری به میانگین سال پیش 🔴 کاهش 100 درصدی فروش ماه جاری به ماه مشابه سال پیش 🔴 کاهش 100 درصدی فروش ماه جاری به ماه گذشته 06 تیر 1405 🆔monthly_reportss
-
گزارشات ماهانه
#زپارس_گزارش_عملکرد_ماهانه منتهی به : 1405/03/31 🟢 افزایش 154 درصدی فروش تجمعی امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش 🟢 افزایش 125 درصدی فروش ماه جاری به میانگین جاری 🟢 افزایش 487 درصدی فروش ماه جاری به میانگین سال پیش 🟢 افزایش 291 درصدی فروش ماه جاری به ماه مشابه سال پیش 🟢 افزایش 39 درصدی فروش ماه جاری به ماه گذشته 06 تیر 1405 🆔monthly_reportss
-
Lalborzx
#وبملت فوری؛ شنیده شدن صدای انفجار در سیریک خبرگزاری صداوسیما از شنیده شدن صدای انفجار در طاهرویه سیریک خبر داد و نوشت منشا صدا هنوز مشخص نیست. برترین ها: خبرگزاری صداوسیما از شنیده شدن صدای انفجار در طاهرویه سیریک خبر داد و نوشت منشا صدا هنوز مشخص نیست.