جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Mhr | mhr579900
۲۳:۴۴:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#دی همه جای دنیا توی جنگ شرکتهای تولیدی و بورس بد میشه و ضرر میکنم.فروش فروردین و اردیبهشت بعضی شرکتها جهش n درصدی داره .البته موقعه افشای الف معلوم میشه خودشون هم فهمیدن خالی بندیه و کسی نمیاد بخره نمادها رو.این بانک دی هم دماوند رو نتونست بفروبفروشه وسط جنگ فروخت .جالبتر اینکه تو شرایط جنگی شرکتهای بیمه ای بدترین ضررها رو میکنن.بانک دی رفت نماد بیمه دی رو مجددا خرید تا زیان سازی رو مطمعن بشه بهمونه خوبی برای در جا زدن سهم و ندادن پول ما داشته باشه😂😂

لیست اخبار