#ذوب مقاومت بسیار محکم حوالی ناحیه 50 تومن با یه پایین دیگه از این ناحیه ، هم می تونه عبور کنه، یه پایین دیگه می تونه داشته باشه و سپس تارگت 62 تومنی @BoursEsf13
-
احسان
#شبندر --- این هم از پیش بینی دقیق بازار فردا !!! نقض اتش بس و تفاهمنامه توسط امریکا - حمله امریکا به نقاطی در محدوده سیریک . رسانه امریکایی صهیونیستی اکسیوس نوشت ارتش امریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است. به گزارش تسنیم همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شد. سازمان تروریستی سنتکام اعلام کرد که امروز مواضع ذخیره سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران را هدف حملات خود قرار داده @TasnimNews
-
فاطمه
#دکوثر
-
MasSd
#کرمان رشدی در کار نیست نوسان همیشگی بین 100 و 120 خودشون میبرن پایین خودشونم میارن بالا ما هم هاج و واج 3 ساله نگا میکنیم
-
مصطفی
#شاخص_بورس #وبملت بیانیه های منتسب به سپ اه در ساعات اخیر جعلی است/فارس
-
فاطمه
#دکوثر
-
mansourq
#ونیرو بالاخره شیاطین هم بندگان خدا هستن میتونن بسم الله بگن
-
TT
کارما وجود داره رفقا
-
فاطمه
#دکوثر
-
Mostafakh
#شلرد با فرض اینکه شپدیس در ادامه رشد از همین جا دو برابر شود به ارزش بازار 600 هزار میلیارد خواهد رسید و شلرد با ظرفیت یک سوم باید ارزش بازار 200 هزار میلیارد را به خود ببیند و این یعنی قیمت هر سهم 5000 هزار تومان. نمیدونم کسی سهمی با چنین پتانسیل رشدی در دو سال اینده در بورس می شناسد یا خیر… و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم
-
مهراد
#کسرام چه خبره تو این سهم که حقوقی ها اینطور دارن هر روز اضافه می کنن!!