جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
بورس و ارز با رابینز (VIP) | robbinstreders
۲۳:۲۶:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#اهرم تو اصلاح بود که گفته شد کف سهم بین 2500الی 2600 هست و زیر 2600 خرید داده شده و سود شارپ و عالی داد من خودم 3400 خارج شدم و باز سهم خوب گرفتم و بازار با خبرهای خوب تقویت شد و با رشد شاخص اهرم جانی دوباره گرفت و بدون 89 درصد رشد داشت بدون اصلاح خاص یا حتی نوسان یکی دو درصدی یه اپدیت کوتاه مدتی درج میشه برای دوستانی که دارند و نگه داشتن 🔰

فالورها 42447
تاثیر (Imp) 969.0
بازدید 969
تعامل (Eng) 14.0
لیست اخبار