#زپارس در فروردین 570میلیارد ریال فروش زد و اردیبهشت با عدد قوی 4205 میلیارد ریال فروش زد و خرداد به 5832 میلیاردریال رسیده تا 2 ماه اخیر متفاوت باشد 6 ماهه 15572 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 2496 میلیارد ریال
-
ف ف
فزر از فزر جا نمونید، بهترین زمان برا ورود
-
بورس سهام تحلیل
رکوردها در #دجابر در خردادماه هم ادامه یافت 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 600.8 650 درصد بیشتر از ماه مشابه سال قبل . دجابر طی 3 ماه بهار 1546 میلیارد تومان فروش ثبت کرده ، 315 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فروش داشته . با متغیر های فعلی #دجابر اگر تا پایان سال 6 همت بفروشه ، با حاشیه سود 30 درصد 1/8 همت سود خالص می سازه یعنی p/e fw حدود 1.9
-
سهامداران خساپا خودرو
به همین خیال باش ترمز پالایشی رو کی بکشه شتران pe 4 داره یک چهارم قیمت سهمش سود ساخته همشون رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته داشتن، خودرویی اشغال فقط زیان میسازند و حقوقی کثافتشون فقط نوسان میگیرین و نمیزارن صف چند روز پایدار باشه حقوقی شپنا بعد 100 درصد سود هفته پیش تو صف خرید سهم میخرید
-
nas19971
#کیسون سود اوری کیسون ازسال1400 رو به پایین. بااین اوضاع. احتمال رشد سهم پایبن میباشد
-
Live_option
--- 📊 دوست داری تو بازار اپشن حرفه ای معامله کنی؟ بازار دوطرفه ای که ازش غافل هستید ! سلام رفیق 🙏 توی کانال LiveOption1402 هر روز: ✨ تحلیل لحظه ای سهم های پایه (خودرو، خساپا، شستا و اهرم) در تایم بازار 💹 معاملات واقعی و لایو قراردادهای اپشن با ذکر تاریخ و ساعت 📚 اموزش کامل بازار اپشن، از پایه تا پیشرفته 🎁 دسترسی رایگان به چندین دوره اموزشی مهم 💡 فرقی نمی کنه تازه واردی یا باتجربه ای - اینجا جاییه که تحلیل، اموزش و معامله واقعی کنار هم جمع شده! 📈 از تیوری بیا بیرون و وارد دنیای عمل شو! همین حالا عضو شو و شروع کن:👇 👉 https://t.me/LiveOption1402 ---
-
استاک مارکت
#غکورش امسال 550 سود میسازه و در این قیمت ها ریسک نداره
-
گروه مالی فیروزه | Firouzeh
🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672
-
مسافر زمان
گلدا منفی جذاب میتونه فباهنر و صندوق دانیک هم باشه
-
غالبر صف فروش کار سهامدار خرد نیست
-
*بنیادی *تکنیکالی
#وبملت نمودار دلاری بانک ملت درسالهای گذشته به زیبایی هرچه تمام تر به مناطق تبدیل سطوح احترام گذاشته. طبق این نمودار فعلا جابرای ادامه ی رشد دارد و نقطه ی خروج مطمعن و دقیق رو بازنگ سبز براتون مشخص کردم