🔵بررسی اثر ستاره خلیج فارس بر تاپیکو و شستا🔵 🔴 طی هفته گذشته با مطرح شدن خبر واگذاری بلوک شرکت ستاره خلیج فارس به پخش رازی و براورد 780 همتی از ارزش این شرکت بر اساس بلوک معامله شده، تقاضای چشمگیری در بازار نسبت به تاپیکو و شستا، ذینفعان مستقیم و غیرمستقیم ستاره، شکل گرفت. در این پست نگاهی تحلیلی به خالص ارزش دارایی ها و سود خالص این دو شرکت با مفروضات جدید انداختیم. 🔵 مبنای کرک اسپردها در براورد سود ستاره خلیج فارس بر اساس مفروضاتی بوده که در پست تحلیل سهام پالایشی در روز چهارشنبه ارایه شد. 🔴 در میزان تولید شرکت نیز با توجه به اثرات جنگ، افت 20 درصدی نسبت به سال 1404 در نظر گرفته شده است. 🔵 نسبت به تحلیل قبلی که از تاپیکو در انیگما منتشر کردیم(حدودا 20 روز گذشته) با اعمال مفروضات جدید کرک اسپرد در ستاره خلیج فارس، حدودا 17 همت به سود سهام دریافتنی شرکت افزوده شده است. enigma
-
پویان آذرنیا
فزر جناب افشار نظرتون رو در مورد تاصیکو و وخارزم در کنار فزر برای متنوع سازی سبد طلا محور بفرمایید،ممنونم.
-
بورس اتومات
🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672
-
Stalin
#خمحرکه
-
DR
اهرم یه نکته دوستان اگر بخاطر امشب فردا بازار رنج منفی کشید فقط و فقط و فقط فرصت خرید هست و ای کاش بازار یه رنح منفی بکشه که ضهرم رو تو منفی بخریم چون قطعا و صدرصد بازار صعودی هست
-
ㅤjackfrost.
چرا ایندفعه انگار واقعا خود کارما بود ؟ :((((
-
محمد اسدی
غدانه گزارش ماهانه بزودی میاد کدال
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#اهرم ✅ اهرم اولین مقاومت 4800هست رد کنه سهم 5000و 5500 از اهداف بعدی هستند و سقف کانال ابی محدوده 6الی 6200چون مقاومت داینامیک هست زمان رسیدن عدد میشه داد دقیق در کل پیشنهاد خرید نداریم چون تو قیمت مناسب سیگنال خودمونو دادیم و باید ببینیم که هر چه به سقف کانال میرسیم عکس العمل سهم چگونه هست سیگنال خروج کوتاه مدتیها میتونه تثبیت کندل روزانه زیر 4480باشه یعنی حد سود 📌 @robbinstreders
-
کیومرث قهرمانی
فزر طلای فیزیکی ، شمش عیار 24 با رعایت حد ضرر 15500 طلای 18 توصیه می گردد
-
کارخانه بورس | Godfother
برا اون 2% اختیار فروش که صحبت کردیم #طهرم (اختیار فروش اهرم) بهتر میبینم چون #اهرم نموداری یک واگرایی منفی داره هم 2-3 تا کد prx تو کف اول روند وارد لیست درصدیا شدن خارج شدن این هفته(انگار از روند شارپی بازار مطلع بودن که تو کف ورود کردن) هم هفته گذشته سازمان بورس ارزش تضمین شون نصف کرد برا بحث اعتبار که در مجموع این موارد انتخاب مناسب تری میتونه باشه برای اختیار فروش
-
بهرام عبدالهی
خساپا فردا هم بازار و معاملات با توجه به اخبار منطقه احتمالا نوسانی باشه